Whoehoeoeoeoeoe! Ik zie hem ook overduidelijk. Van harte gefeliciteerd! Ga enorm voor je duimen voor een plakbeeb. Enne, volgens mij wordt het dan januari 2012??? Hoop dat dit het eerste begin is van een fantastisch nieuw jaar na jullie rot-jaar afgelopen jaar
Joehoe!!! Ik maak even een rondedansje! Gefeliciteerd, je kan er nu niet meer omheen. Had je het zien aankomen aan kwaaltjes/klachten?
nope, dacht dat ik ongi ging worden...al 2 dagen na eisprong hahahaha. (zelfbescherming denk ik) mijn borsten deden wel al paar dagen pijn, maar vorige ronde ook en die daarvoor ook. Krampen ook net zoals ongi. Enige waar ik nu achteraf om kan denken jah......dat is dat ik ineens bitterlemon wou hebben....(lust ik niet!!) en tijdens zwangerschap van Alyssa had ik ook veel trek in zuur in het begin...ben zelfs augurken gaan waarderen whahaha
nope kon het niet laten hahaha, was toch te nieuwschierig...en des te meer ik ging denken des te overtuigder ik was dat het positief ging zijn whahaha. Ja idd BEG....lieve dingen hebben ze voor meisjes hahahaha
Antares, meis ben superblij voor je! Gefeliciteerd! Ken je mij nog ook van de oude garde haha, maar ook eindelijk zwanger! Xxx mamatje