Bah, wat een naar verhaal. Wij hebben ook een hond en je moet er toch niet aan denken dat je niet thuis zou zijn op zo'n moment.... 8) Sunny 8)
Jeetje wat erg zeg, gelukkig had kon het nog uit je hond z'n bek/keel gehaaldt worden. Ik zou me ook rot schrikken als het mijn hond zou gebeuren.
Een kong heeft hij ook, maar als we die vullen met koekjes......is ie zo leeg! Ik weet niet hoelang , maar denk maar in minuten ipv een uur Waar vullen jullie hem mee? Mirre[/quote] Wij willen voor onze hond ook zo'n Kong kopen, omdat hij zich snel verveeld. Zitten er ook geen recepten bij de Kong? Nu ik er hier zo positief over lees, weet ik helemaal zeker dat ik er ééntje aan ga schaffen! Dus ik ben ook wel benieuwd naar extra ideeen om hem te vullen 8) Sunny 8)
je kunt ff googelen, er staan recepten voor die kong op internet! Je kunt ze ook op internet bestellen... www.dierenwebshop.nl is echt een heel fijn ding hoor!
Goed gedaan Anniek! tjee ik zou me ook rot geschrokken zijn hoor! Wij hebben zelf een Labrador en ze krijgt van alles te kluiven, vind ze geweldig. Maar zoals hierboven staat, alleen als we erbij zijn en het laatste stukje gooien we weg (eventueel ruilen voor een stukje worst of zo ) Als we weggaan en ze heeft de kluif nog niet op dan wordt ie opgeborgen Een kong gevuld met lekkers vind ze ook het einde! Ik doe bijvoorbeeld brood prakken met blikvoer. Of brood met kaas en dan even in de magnetron (hebben ze er echt niet zo maar uit hoor!) Een vriendin voor mij vult hem wel een met brood en pindakaas! Met dat zachte spul moeten ze wel likken dus dat hebben ze er niet zomaar 1, 2, 3 uit!
Hier geen kong onze hond verveeld zich niet zo snel die sleept altijd met zijn speeltjes rond haha. Maar vind het wel ideale dingen hoor na alle verhalen die ik heb gehoord