Nee, anders was ik niet weer gaan slapen. Doodeng. Nee een rookmelder is het. Dat geluid gewoon, je lichaam reageert er gelijk op.je schrikt je echt te pletter.
Kan ik me zo goed voorstellen dat dan de schrik er heel erg in zit. Was het een grote brand? Verschrikkelijk zeg. Hier een tijdje terug in de straat brand gehad. Sinds die tijd zit de schrik er erg in op zijn tijd. Helemaal als dat ding af gaat.
Dat meen je niet haha! Dan was ik wel even gaan kijken bij de buren of alles goed was. We wonen in een oud huis dus wel stoffig idd. We hebben onderaan de trap er 1 hangen, daar is niks mee aan de hand geweest. (Alleen keer lege batterij en dan piept hij zachtjes om de zoveel tijd) En die dus twee keer is afgegaan hangt bovenaan de trap. Wel dichtbij een raam (maar wind kan zoiets niet af laten gaan toch) ja je bedenkt vanalles.
Hebben we wel gehad maar nu niet meer. Wow dat die dingen zelfs daarvoor kunnen zorgen. Wel heel goed dat ik dit lees. We hebben er 1 in de hal gehad beneden dichtbij waar de rookmelder nu hangt. Daar gaat hij dus niet meer in.
Dank je wel voor de tip. Zat zelfs te denken voor een andere plek anders, wordt alleen wel lastig ivm de ruimte hier in huis.
we hadden ons eerste huisje. das was een appartementje. net ingericht allea nieuw gekocht... stak onze bovenbuurman zijn huis in de hens met benzine. dat was echt heel eng. sta je dan midden in de winter in je pyama om elf uur s avobds... brrr. best wat schade gehad. ikzelf ook.
Lijkt mijn verhaal wel! Een paar weken terug is dat hier s 'nachts ook gebeurd en dat terwijl ik net met Jenthe s 'nachts in mijn handen liep net eten gegeven en wou haar net in bedje leggen. Voor hetzelfde geldt liet ik haar vallen want schrok me kapot! Vriend geroepen: branddddddd branddd haha die vloog uit bed joh maar er was helemaal niets pfff was net zoals jij nog aan het na shaken toen.
Jeetje meid wat heftig zeg! Wat heb je er zelf aan overgehouden? Als je dat wil vertellen hoor. (Of bedoel je dat niet met ikzelf ook)