Grrr.... zondagochtend kwam de regen hier met bakken uit de lucht. We moesten er uit met z'n allen dus zoals gewoonlijk m'n heerlijk zittende Geox laarsjes aangedaan. Totdat we weer thuis kwamen en ik m'n laarsjes uitdeed. M'n sokken (beide voeten!) waren volledig doorweekt!!! M'n laarsjes waren echt hartstikke nat van binnen! Heb ze te drogen gezet in de gang maar toen ik vanochtend keek zat er in één van de laarsjes al schimmel :x Dit was dus de laatste keer Geox schoenen voor mij. Dit lijkt mij toch niet normaal! Heel leuk dat idee dat ze ademend zijn, maar waterdoorlatend is een eigenschap die ik niet in een stel leuke winterschoenen zoek . Laarsjes zijn nog geen jaar oud, heb ze vorig jaar half november gekocht. Iemand een zelfde soort ervaring met Geox schoenen? En zal het nog zin hebben om Geox aan te schrijven hierover?
Mijn voeten waren ook altijd binnen de kortste keren zeiknat met Geox-schoenen.. Komen er hier ook niet meer in
Mijn man heeft het ook gehad met zijn 1e en 2e paar Geox. Daarna nooit weer overgegaan op Geox. Hij is naar de schoenenwinkel gegaan en daar mocht hij voor hetzelfde geld schoenen uitzoeken en de schoenen gingen naar Geox toe.. 2e paar hetzelfde, alleen heeft hij toen Gaastra's uitgezocht.
Ik heb nog nooit Geox gekocht voor mezelf. Manlief heeft er gehad maar heeft dit nooit aan de hand gehad. Zou zeker contact opnemen met Geox. Dit kan toch niet?
Dit is dus n reden geweest om ze niet meer te kopen. Ik had geen last meer van stinkvoeten maar met name als het buiten nat was wel van natte voeten
Dochter had hier goed schoenen. Geen natte voeten gehad, dus ik zou denk ik naar goed schrijven. Maar je laarsjes zijn wel al een jaar oud, misschien zitten er haarscheurtjes in de zool.
Dit klinkt dan wel weer positief! Ik hoop dat ze gewoon goed zijn, mijn dochter heeft zulke zweetvoeten..
Mijn man en kinderen hebben ook al een paar keer Geox schoenen gehad. Nooit problemen mee gehad. De jongens doen er misschien niet lang genoeg mee. Ik heb er wel veel op gelopen afgelopen winter en heb ze nu sinds een week of 2 weer aan. Maar dan nog vind ik dat het niet zou mogen gebeuren na een jaar. Waren laarsjes van meer dan 100 euro dus daar verwacht ik dan ook wel van dat ik er iets langer dan een jaar mee kan doen... Morgen maar eens in m'n beste Frans een mailtje tikken naar Geox. De winkel(keten) waar ik ze heb gekocht vorig jaar is overgegaan in een ander merk dus daar hoef ik het niet meer te proberen denk ik...
Hier hetzelfde. Mijn zoon had ook geox schoenen. Sportschoenen met lichtjes. Binnen een ha,f jaar natte voeten als het regende...hier dus ook geen geox meer.
Ik heb ook geox schoenen! Niet geschikt voor het landschap waarin ik woon, bos. Dit betekent dat de zand via die gaatjes in de zool zo mijn schoen in komt. En inderdaad... natte voeten!! Ook al loop ik alleen op natte grond, zonder dat er plassen zijn, dan nog komt het de schoen in.