Hallo Dames, Vandaag ben ik weer bij de gyn geweest en vanaf nu mag ik gaan beginnen met slikken van metformine. Dit om te zorgen dat mijn insuline aanmaak omlaag gaat. Zijn er meer dames die dit hebben gebruikt?
ik heb dit ook gebruikt in combinatie met clomid zodat het beter aanslaat. normaal gesproken kun je aankomen van clomid maar ik ben denk mede door de methformine afgevallen. je moet het alleen wel op een volle maag nemen en de eerste paar dagen kun je last van je maag/darmen/duizelingen krijgen maar dit is normaal. In het buitenland schrijven ze het standaard met clomid uit maar in Nederland is het nog vrij nieuw.
Hoi Pearll, Ik gebruik het niet in combinatie met clomid. Ik ben dus benieuwd of het aanslaat. Die bijwerkingen zijn mij helder geworden uit de bijsluiter inderdaad.. we zullen zien. ik heb vanmorgen de eerste ingenomen. dan nog 2 dagen 's morgens en dan 's morgens en 's avonds en daarna 3 keer op een dag 1.
oke niet in combinatie met clomid maar in de gebruiksaanwijzing staat ook dat het ook ''los'' wordt gebruikt! hoop dat het aanslaat! ik moest er overgens ook om de dag een coraspin bij nemen (baby aspirine) dat schijnt weer goed te zijn voor de doorbloeding van je baarmoeder.