Boodschappenlijstje aan het maken en bedenk me dat ik zo geen zin heb in die boodschappen.... Iedere week weer... blegh Eigenlijk zou ik t wel bij de AH willen bestellen en laten bezorgen. Maar.. bang dat ik dan veeeeel duurder uit ben. Doe nu boodschappen bij Dirk, omdat dat zo lekker goedkoop is. Vast wel mensen hier die bij AH bestellen. Hoe hebben jullie dit ervaren?
Als je op let dat je niet allemaal A merken neemt maar huismerk valt het echt wel mee. Vergelijk het eens, maak online een lijst aan en dan zie je ook wat je totaal kwijt bent. Zelf vond ik het vooral lastig om al voor een hele week te bepalen wat we eten, hier doe ik het dus niet zo vaak.
wij doen sinds kort op vrijdag/zaterdag wat boodschappen voor het weekend tm dinsdag, en dan komt dinsdag via picnic (een soort Albert van albertheijn) nog een lading boodschapjes, met ook grote verpakkingen enzo. vooral de houdbaarheid voor een week is zo'n dingetje. meestal als je vrijdag zaterdag boodschappen doet, zijn de (voorverpakte) groente maar tot dinsdag/woensdag vers. Oja en je kunt vaak prima de goedkopere varianten kiezen, dus de huismerken. en je kunt zien hoeveel je kwijt bent. overigens doen wij wel altijd onze weekend boodschappen bij de albertheijn, en ik heb zelden a-merken in mijn kar liggen. het is inderdaad wel altijd zo'n dingetje, iedere week weer. netzoals je huis schoonmaken, eten koken en de was doen...
Dat wordt misschien ook wel een dingetje ja. Een week vooruit denken wat te eten. Wilde de verse dingen gewoon eens in de zoveel dagen halen. Geen idee of ik wel aan het minimale besteedbedrag kom ook... Net als koken en de was doen inderdaad. Altijd hetzelfde riedeltje. Zou alles wel uit willen besteden
Hier bestel ik bij Jumbo en haal het op bij een pickup point, ideaal! Ik had dat ook iedere week weer die vreselijke boodschappen. Maar nu binnen 10 minuten weer thuis met m'n weekboodschappen.
O hou op.. Ik zie er ook zo elke week tegenop.. Ik doe 1x in de week weekboodschappen en 1 of 2x de kleine dingetjes. Die grote boodschappen moet ik 9 van de 10x met de kinderen doen en daar ben ik zo veel tijd mee kwijt. Mijn man heeft nu een andere baan waarbij hij per maand betaald krijgt ipv week en ik wilde nu 1x in de maand de grotere en houdbare spullen bestellen via de Jumbo. Toch niet gedaan nu omdat ik zoiets had van ik heb toch vakantie, maar ik heb alweer spijt haha.
Wij lieten de boodschappen komen via AH toen ik hoogzwanger/net bevallen was en mijn vriend met zijn been in het gips (goede timing, i know ). Ik vond het ideaal en we waren echt niet duurder uit.
Ik heb van de week voor t eerst besteld en dan opgehaald via zo'n pick up punt, vind het heerlijk. In de week nog 1 of 2 keer een klein boodschapje vind k niet erg maar de weekend boodschappen heb k zo'n hekel aan. Nu dit maar eens een tijdje proberen, tot nu toe is t goed bevallen.
Doe één keer in de week boodschappen bij AH online. Ik vind het geweldig. Het is in het begin even puzzelen met wat je de hele week gaat eten, maar mijn ervaring is dat ik hierdoor wel gezonder eet. Én goedkoper uit ben, want als ik dagelijks boodschappen doe koop ik altijd meer...even iets lekkers erbij, of iets makkelijks omdat ik geen zin heb om te koken bijvoorbeeld... Qua houdbaarheid ondervind ik verder geen problemen, de houdbaarheid bepaalt soms alleen de volgorde waarin je dingen eet. Ik zou niet meer anders willen, ze nemen trouwens ook je statiegeldflessen/kratten mee, die ik normaal altijd vergeet als ik naar de winkel ga. Voor mij alleen nog maar online
Ik wacht met smart op een pick up point van Jumbo.. zit hier nog niet. Of dat Dirk gaat bezorgen... zou helemaal top zijn! Probeer de grote boodschappen na werk te doen, voordat ik zoonlief ophaal bij gastouder.. Nu is ze op vakantie en moet hij mee. En inderdaad, duurt dat allemaal veeeel langer. Hij ziet het gelukkig (nog) als een uitje, dus maak hem blij met ritje supermarkt. Van alle terugkomende verplichtingingen vind ik de boodschappen echt de vervelendste...
Herkenbaar 😁 Zomaar even voor paar kleine dingen vind ik soms leuk ook maar die wekelijkse boodschappen.. Ben blij als ik t thuis ben en t opgeruimd is
Ik hebben gruwelijke hekel aan boodschappen doen. Mijn man weet dat hij boodschappen moet doen als hij thuis komt van zijn werk op vrijdag. Ik word er chagrijnig van, dus hij doet het liever zelf Mocht het zo uitkomen dat het op zaterdagmorgen kan, neemt hij 1 van de kinderen mee. Doordeweeks hoef ik alleen brood te halen en een keer groente of vlees. Hier bezorgt de AH dus niet
Alles weer binnen! Zal mn lijstje bewaren en met dit lijstje eens naar AH.nl.. kijken wat ik daar dan kwijt ben.
ik ga op maandag een paar verse dingen halen voor maandag tm woensdag, op woensdagavond altijd laten bezorgen door jumbo. Ideaal en goedkoper uit omdat ik nooit meer snel iets extras in mijn kar mik. Boodschappen doen met onze jongste is sowieso drama, hij klimt uit de kar(is op te lossen met een riem eromheen) en hij gooit alles wat ik er in gooi weer er uit. Dus ik ben dolblij met het bezorgen van de Jumbo. Ik laat trouwens bezorgen door Jumbo ipv Ah omdat ah hier op tijden bezorgd dat ik niet thuis ben, Jumbo bezorgd tussen 17.30 en 20.30, dan is er altijd iemand thuis bij ons.
Wij laten ook van de ah thuisbezorgen. Ideaal vinden we dit. Geen uur in die drukke supermarkt, niet sleuren met zware kratten. Ik bestel online ook nooit meer dan ik nodig heb, terwijl ik in de supermarkt makkelijk extra dingen in mijn kar gooi. Je krijgt ook altijd gratis dingetjes bij je bezorging. Vorige week bv. Glansspoelmiddel, ijskoffie en bifi worstjes. Minimaal bestedingsbedrag is 70, dus bestel er niet elke week, maar wel zo vaak mogelijk.
Wij doen nu 1x in de week boodschappen. Vind het ideaal. Haal verse groent voor het begin van de week en aan het eind van de week eten we vaak pasta. Deze groentepakketten gaan in de vriezer. Wij hebben bij de jumbo zelfscan kassa's. Ideaal heb de boodschappen niet meer 4 x in handen maar tegenwoordig nog maar 2x. En ik doe de boodschappen gezamenlijk met mijn man. Moet er niet aan denken zelf door die winkel te crossen.
Wat een luxe.. Ik zet me er maar overheen maar op Zaterdag? NO WAY. Dan ga ik de supermarkt niet in. Binnen 5 min. stoom uit mn oren dan.