Openslaande deuren! Wij hebben nu een schuifpui, maar als we gaan uitbouwen, komen er zeker openslaande deuren in. Vind ik veel mooier.
Wij hadden een schuifpui en hebben vorig jaar dubbele tuindeuren laten plaatsen. Vind het veel meer sfeer hebben dan een schuifpui.
Lastig, ik vind openslaande deuren mooier staan. Maar heb zelf een schuifpui omdat ik dat handiger vind. Als je openslaande deuren hebt moet je terras namelijk zo'n meter dieper zijn als je je meubilair wilt kunnen laten staan en de deuren ook nog open doen. Dus het ligt aan wat je mooier bij je huis vindt passen, en hoe groot je het terras erachter hebt of wilt maken.
Wij hebben inderdaad wel een grote tuin zodat we achterin de tuin onze loungeset hebben staan en bij de deuren staat de tafel maar die gebruiken we eigenlijk niet...
Dat is nog eens goed om over na te denken aangezien we bij ons nieuwe huis niet zo grote tuin hebben.
wij wilden eigenlijk ook openslaande deuren, maar dat kon niet wegens de tuinkast. dus toch maar een schuifpui, maar wel een in 3 delen zodat je toch meer dan de helft open hebt. vind ik ook leuker staan als 2 delen. foto is van 3 jaar geleden dus ondertussen zien de tuin en de muur er een stuk beter uit
Hier ook dubbele tuindeuren. Gaan naar binnen open dus maakt kwam ruimte niets uit. Kunnen beide open, maar kunnen ook op de kiep-stand. Daarnaast ingebouwde rolluiken.....dus dat kan wel hoor