Onze Isabel is nu ruim 6 weken en weeg 4740 gram bij een lengte van 53,3 cm (3225 gram bij de geboorte). Ons meisje groeit dus behoorlijk hard, wat me niks verbaast als ik zie hoeveel ze drinkt. Ze zit nu op flesjes van 135 cc en ze heeft nog regelmatig dagen dat ze er 7 drinkt. Veel te veel dus als je kijkt naar het voedingsadvies hoewel de kinderarts zei dat het geen punt was maar dat ze niet nog meer moet gaan krijgen. Nou valt het me de laatste dagen op dat ze vaak de indruk wekt heel hongerig te zijn, maar als je met haar knuffelt, wandelt en/of een speen geeft ze vaak toch niet zo hongerig blijkt te zijn geweest. Zuigbehoefte dus blijkbaar. Nou is het overdag makkelijk zat om haar dan bezig te houden totdat ze echt honger heeft, maar het vervelende is dat ze haar speen nog moeilijk vast kan houden en dus vaak dan weer huilt omdat die uit haar mondje gevallen is. s 'Nacht is het lastiger want je moet vaker uit bed om de speen terug te doen dan het je kost om een fles te drinken. Overigens spuugt ze nooit dus echte te veel krijgt ze in die zin dan ook weer niet binnen lijkt me toch? Heeft iemand hier toevallig ook mee gezeten en advies hoe we dit kunnen oplossen? Liefs, Tanja
Als je denkt dat ze nog honger heeft zou ik toch een groter flesje proberen hoor. Misschien dat er dan ook een fles afvalt Ik heb me niet aan het "advies"gehouden. Fayley drinkt al vanaf het begin meer dan het advies is namelijk. Bovendien zei het cb hier honger is honger
Isabel kan makkelijk twee uur na haar fles alweer druk aan het 'happen' slaan. Dan lijkt het alsof ze alles afzoekt naar een tepel. Maar als ze dan weer te kalmeren is, dan was het toch vast nog niet echt honger of wel? Overigens drinkt ze haar flesje altijd leeg, wat ik er ook in doe...