hai,het viel mij op bij mijn mensen in de omgeving iedereen die misselijk is krijgt een meisje kan dat?en klopt het als je je ei sprong in de gaten houdt en het op dat moment doet dat je dan meer kans op een jongen hebt?ben benieuwd
hoeft niet hoor ik was bij de eerste ook neit misselijk helemaal niks alleen moe en kreeg ook een meisje dus hoeft niet en de laatste vraag dat weet ik niet.. ze zeggen van wel maar of ik het geloof weet ik niet...
hallokes oh denk dat dat een fabeltje is hoor ik ben bij beiden erg misselijk geweest en heb jongen en een meisje wat se ook zeggen is als je misselijk bent dat je dan minder kans hebt op miskraam(heb bij oudste ook gehad en ik had weinig kans dat ik hem kon houden door bloeding maar hij heeft gehaald ) dus kijk maar oh zou dat alles niet echt geloven elke zwangerschap en elke mens is anders liefst
puistjes hoor je wel vaak als het een meisje wordt... maar ach het is bij iedereen anders een vriendin van mij heeft een jongen en een meisje en was bij beiden 9 maanden misselijk(pfff moet er niet aan denken) hahah maar ja dan moet het ook he! Pin je niet teveel vast op de symptomen.
Ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje helemaal geen kwaaltjes e.d maar ik denk dat het gewoon een bakerpraatje is! Ik wist wel instinctief dat ik een jongen kreeg terwijl iedereen zei dat het een meisje zou worden,en idd bij de 20 weken echo een mooi manneke zichtbaar!
Ik ben WEL super misselijk geweest bij de zwangerschap van onze dochter ! Heb echt 20 weken gespuugd...
Ik was niet misselijk maar heb wel een meid Hoeft dus niet hoor, ik geloof ook niet echt in die bakerpraatjes.
ik geloof ook absoluut niet in die bakerpraatjes.. het is bij iedereen ook zo enorm anders dat er geen lijn in te ontdekken valt.
Zijn volgens mij allemaal bakerpraatjes. Daar zijn zelfs boekjes over, geloof ik. Helemaal vol met die fabeltjes.
bakerpraatjes! ben echt flink misselijk geweest, maar krijg toch echt een knul. het zegt niks! 50% kans.
niks van waar mijn zus is zo vreselijk misselijk geweest dat ze ervoor 3 keer in het ziekenhuis heeft gelegen en het is een echte knul hoor
Hoi, Nee dat is zeker niet zo, ik ben nu zwanger van de 3e, en zowel bij mijn zoontje als bij mijn dochertje, was ik gruwelijk misselijk, tot aan de geboorte aan toe! Nu ben ik ruim 5 weken zwanger, en al een paar dagen na de conceptie werd ik misselijk: dat was voor mij een teken dat t weleens raak zou kunnen zijn...En ja hoor! Ik ben echt dag en nacht hardstikke misselijk, maar wat het wordt...dat is een verrassing natuurlijk: al willen we t wel graag weten! Liefs Jose
Moeder: 3 keer 9 maanden misselijk tot braken aan toe: jongen en 2 meisjes Zus: 2 keer 9 maanden misselijk: 2 meiden Ik: 3 keer misselijk... 2 jongens en 3e zie ik in Juni
hey, Ik bij mn meiden geen minuut misselijk geweest, Bij mn zoontje wel de eerste 16 weken.. liefs X C.