hallo mensen ik ben sinds een week sóchtends en sávonds helemaal niet lekker, voel me dan echt beroerd. overdag heb ik nergens last van heel raar. en ben ook de laatste dagen heel moe. ik ben 17 januari bevallen van een heerlijke zoon. en hebben het toen hij 2 maanden was en ik nog borstvoeding gaf hebben we het 2 keer znder condoom gedaan. en ben nou al 1,5 maand begonnen met de pil maar vergeet hem nog wel eens want ik was al 1,5 jaar gestopt met de pil dus ben er nog niet echt aan gewent om hem in te nemen. ik ben wel 3 weken geleden ongesteld geworden. dus ik weet het niet echt, wat denken jullie. het is dan michien niet helemaal gepland maar zeer zeker super gewenst. moet ik dan wachten tot morgen ochtend een test te doen of zou ik die vammidag kunnen doen dan ga ik er vammidag gelijk 1 halen. liefs diane
Het kan natuurlijk wel! Als je 3 weken geleden ongesteld bent geweest, zou ik nog een weekje wachten voor je test. Anders heb je veel te veel kans dat je test nog niet werkt. Succes!
Een gemiddelde cyclus duurt 4 weken, dus als je 3 weken geleden ongesteld bent geweest, zal je nu net een week na je eisprong zitten. Ik denk dat het beter is om minimaal een week te wachten om te testen.