Hallo mensen, er moet mij iets van het borst... Ik heb alle symtomen. Ik ben volgens de kortste cyclus 9 dagen en langste 5 dagen over tijd. Toch test ik telkens negatief. Ik weet dat ik nu een heleboel reacties krijg van de mogelijkheid van schijnzwanger, maar mensen vragen nu ook of ik zwanger ben en dat heb ik nog nooit gehad. Mijn vraag is dus: Is het mogelijk gezond zwanger te zijn zonder dat dit in de urinetest naar buiten komt? Zo ja hoe komt dit? Ik zou graag antwoord op deze vraag willen en geen andere dingen, want ik ben al zo chaggie als maar kan... JedidJah
Hey meid waarom schijn zwanger, zolang je overtijd blijft en er geen bloed verschijnt moed houden en kun je best zwanger zijn. Als de thuis testen steeds negatief aangeven en jij maar niet ongesteld word dan is er nog altijd de kans dat je wel zwanger bent hoor. Waarom ga je niet naar je h.a voor een bloed test, dan heb je direct zekerheid. Heel veel succes!
En ja sommige vragen testen negatief met de urinetestjes in het begin terwijl ze toch zwanger zijn. Bij sommige vrouwen moeten er toch voldoende hcg aangemaakt worden voordat ze positief testen, en ook testen veel vrouwen na 12 dagen positief met een thuis test. Gr yach.
las net van iemand die pas na 3 maanden positief testte, maar wel al die tijd zwanger was. maar goed, dat is een uitzondering. ik zou ook naar de h.a. gaan... bless you!
het kan inderdaad zijn dat je laaag HCG hebt ik teste bij mijn eerste ook pas laat positief en meid geen bloed is moed en anders indd even de huisarts bellen die kan je waarschijnlijk verder helpen en mag ik vragen van welke symptomen je last hebt Ik heb namelijk ook zo het gevoel zwanger te zijn maar had na maanden 30 dagen vorige maand ineens 38 dagen en ik zit vandaag op dan 30 nega test en geen tekenen van de ongi dus ik ga maar weer uit van mijn 38 dagen maar ik heb ook zoveel kwalen lastig is het he meid ik leef met je mee en hoop dat je snel duidelijkheid hebt X Bride
Hier is een lijstje van mijn klachten: - ik voelde al snel een verandering in mijn boobers op het moment dat kinderen gingen huilen. - ik kreeg een streep over mijn buik lopen van navel tot - ik ben stront misselijk en ben al een paar keer over mijn nek gegaan. - Ik heb zo nu en dan wat krampjes - Ik heb darmproblemen - mijn boobs doen ontzettend pijn en zijn zichtbaar gegroeid - Ik heb regelmatig hoofdpijn (heb ik bijna nooit) - Ik heb moodswings - mijn temp is 0.5 tot 0.7 graden hoger - Ik ben extreem vermoeid, maar ik kan niet slapen - Ik moet enorm veel naar de WC - Ik heb nu overal pukkeltjes wat ik zelfs niet heb als ik ongi moet worden. - Ik had echt al ongi moeten worden/ zijn - mensen zeggen dat ik er goed uit zie en vragen of ik zwanger ben Zo kan ik nog door gaan.Een aantal zijn dingen die ik kan ´maken´, maar zelfs vorige maand (maand na MK) had ik geen streep en niet zo´n pijn aan mijn boobs. Groetjes JedidJah
jeetje meid dat is heel wat het gebeurt wel is dat het op de een of andere manier niet met een test aan te tonen is maar dan zou ik naar de huisarts gaan en om een bloed test vragen of ene echo dan kunnen ze je tenminste duidelijk heid geven heel veel succes er mee en hou ons op de hoogte X