Wel of geen badset ???

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Novy4, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Omdat ik de badset bij de andere 3 eigenlijk niet gebruikt heb twijfel ik nu of ik er wel of geen aanschaf ,
    We hebben alle ukkies in de tummytub gebadderd of namen ze al heel snel mee onder de douche , badje functioneerde meer als wasmand op de babykamer dan dat ie deed waarvoor hij bedoeld is . :D:D
    We hebben wel een tummytub met standaard staan , maar omdat ik niet zo groot ben was voor mij de standaard ook te hoog om mijn kindjes lekker te badderen
    Het is toch niet verplicht voor bijv de kraamzorg om een badset te hebben ?

2. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Nee ik denk het niet. Ik gebruik hem ook weinig...

3. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is niet verplicht hoor. Bij mij vroegen ze er wel na tijdens het intakegesprek. Ik heb gewoon verteld dat ik er geen één had en dat ik van plan was om te gaan douchen met de kleine. Was prima, enige opmerking die ze hadden was dat de eerste dagen papa in zijn zwembroek onder de douche ging met de kleine, tot dat ik mij goed genoeg voelde om de kleine mee onder de douche te nemen.

4. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    waarom zou papa dan zn zwembroek aanmoeten?

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Vraag ik me ook af :(

6. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    misschien als de kraamzorg er nog is ? geen idee , maar mijn vriend zo zoizo niet de douche in stappen terwijl er iemand anders in his is , met of zonder zwembroek hahaha ,

heb mijn kraamhulp gevraagd , zij maalt er niet zo om , vind de tub veel prettiger om mee te werken :) ( heb de kraamhulp van de laatste 2 kraamweken weer gevraagd die werkt nu voor zichzelf :)

7. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad voor de kraamzorg. Mijn man ging onder de douche met zwembroek aan en de kraamzorg bracht dan de baby. Als jullie dit ritueeltje samen doen mag het best zonder zwembroek hoor :D.

8. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, ik zie het nog niet gebeuren dat ml in zijn blootje staat te douchen met de kraam ernaast!

Deel Deze Pagina