Het zal wel niet toch?

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik maak me een beetje zorgen om me zusje. Ze is van haar zelf al stevig zo 1.65 bij 115 kg. Nu heeft ze sinds een week of 2 last van haar bovenbuik, haar maag, haar darmen en hoofdpijn. Nu grapte me moeder van de week dat ze weleens zwanger kon wezen omdat haar bovenbuik zo groeit. Ik vroeg haar of haar onderbuik ook groeit maar dat valt wel mee zegt ze. Maar ze heeft wel erge last van haar buik, darmen, maag, hoofdpijn achter de oren en boven op de rug last. Nu kan ik me vanalles in het hoofd halen wat ik niet wil, en heb ik liever dat ze zwanger is dan wat anders ernstigs. Maar dat kan toch eigenlijk niet bij zulke kwalen? Ik heb zelf 3 kinderen op de wereld gezet maar mijn buik groeide altijd van onderen eerst en mooi rond, plus dat ik die rare kwalen die zij allemaal heeft niet heb....Zijn hier meiden die dit toch herkennen of moet ik me toch echt zorgen gaan maken om me zusje?

Ze gaat wel na de huisarts morgen maar die neemt haar nooit zo serieus net zoals die van mij. Ze loopt ook al jaren te kwakkelen met knieeen, duizelaanvallen enz en die worden ook nooit serieus genomen....

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hmm tja. Testje doen zou ik zeggen.

En ik weeg iets minder dan zij, maar ben wel 1.80 en ik heb al af en toe last van mijn knieën, dus dat is niet heel erg wonderlijk. Maar een ha kan niet om de uitslag van een zwangerschapstest heen, lijkt me.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb last van me darmen en soms zwelt mijn bovenbuik ook ineens op! dus dat kan aan de darmen liggen..

Misschien een test doen om te kijken of ze zwanger is.

Maar ik had die klachten ook toen ik last van me gal had..

Ik zou als ik haar was effe naar de HA gaan het kan ook gewoon stress oid zijn

4. Troelala21

Zij zakt zo door haar knieeen heen. Ze scheurd ook zomaar wat in haar benen. Ze heeft hele rare dingen met haar benen. Kijk dat ze te zwaar is en last van knieeen heeft is niet gek, heb ik ook en ik ben lichter dan haar. Maar zij heeft om de haver klap wat met die knieeen maar onderzoeken ho maar.....

En dan de rest van de klachten, ik zei ook al dat ze testje moest gaan doen maar die durft ze niet te halen....

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

is toch ook gewoon simpel te checken met een test of niet?

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dan haal jij het voor dr..

7. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    De klachten kunnen ook veroorzaakt worden door haar overgewicht. 1.65m bij 115 kilo is wel iets meer dan stevig natuurlijk... Ze kan enkel testen en ze weet zelf ook het beste of ze kans heeft op een zwangerschap. Ze gaat iig naar de huisarts dus totdat daar wat uitkomt zou ik me nog niet zo'n zorgen maken.

8. Troelala21

Op zich wel maar ze durft het niet te halen. En als ze zwanger mocht zijn kan ze ook al veeeeel langer zwanger zijn en ik weet niet of dat met een test nog te zien is....

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat lastig zeg en zeer vervelend dat de dokter haar niet serieus neemt. En het maakt het nog lastiger dat ze geen test durft te halen. Dat zou het wel iets makkelijker maken want dan heb je iets meer duidelijkheid.

10. Troelala21

Ik heb er wel 1 liggen maar die moet ik dan opsturen want ik woon niet vlakbij haar....Geen moeite verder hoor doe het met alle liefde maar ze wil het liever vandaag dan morgen en daar kan ik haar niet aan helpen. Dat zou ze dan toch echt zelf moeten doen.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jawel hoor HCG verdubbelt niet meer op een gegeven moment, het verdwijnt niet.

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

nou dat kan je zeggen maar mijn moeder is nu dood door de nalatigheid van onze huisarts (en eerder heeft ze wekenlang met iets gebroken rondgelopen voordat dat werd behandeld, tot 2 keer toe!)

Ik heb mijn galblaas ontstoken gehad maar omdat ie het kon induwen had ik geen ontsteking *kortom altijd schreeuwen dames als je serieus genomen wilt worden* ik had dus WEL een ontsteking en kreeg zware medicatie en hij is weggehaald.

Dus ik geloof persoonlijk met huisarts echt niet , en zorgen maken zou niet weggaan alleen omdat hij het zegt..

maar goed ik ben lichtelijk paranoia van alles geworden!

13. Troelala21

Ja precies ze is echt veeeeeeel en veel te zwaar. En die pijn in haar hoofd en achter op de bovenrug baart me ook best wel zorgen....

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dan moet ze inderdaad zelf even een testje halen. Misschien erg lastig voor der maar dan heb je wel iets duidelijkheid.

15. Troelala21

Bij mij was het wel zo, hoe langer ik zwanger was hoe lichter de testen werden. Vandaar dat ik dacht dat het niet meer kon maar goed dan heb ik niks gezegd. Dan moet dat dus wel mogelijk zijn....

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Je krijgt ook hoofdpijn als je rugpijn hebt. En rugpijn kan veroorzaakt worden door overgewicht

17. Troelala21

Mijn vertrouwen in de ha is ook allang weg, dus daar ben ik ook heel bang voor. Dat ze gewoon weer niet serieus word genomen. Ze kwakkelt al zo lang, en het zijn gewoon dingen dat ik denk dit kan gewoon niet, dit klopt gewoon niet. Ze heeft veel pijn, benauwd, hoofdpijn, maagpijn, alleen maar aan de poeperij, hele erg maagzuur enz...Maar goed ook ik ben zomaar in paniek met me hypochondrie dus ik schiet zomaar in de stress ergens voor haha....

18. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja hoe oud is ze?

Ik zou zeggen kom op doe een test, dan weet je in ieder geval een beetje welke richting je moet zoeken.

19. Troelala21

22 is ze dus oud en wijs genoeg maar goed kan helaas niet door haar doordringen....weet wel dat er wat gedaan moet worden want zo kan het ook niet langer.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gewoon een echo eisen?!

Deel Deze Pagina