Ik vind het volgende op youtube: YouTube - ‪Er is een vrouw vermoord‬‏ YouTube - ‪VPRO/Villa/Vrouw vermoord‬‏
Jaaaa die ken ik!!!(en de rest ervan ook) Dat is zowat het volkslied van onze voetbalclub hahahahaha Aan de oever van de Vliet Aan de oever van de vliet, van de vliet, van de vliet. Zat kleine Piet, kleine Piet, kleine Piet. Met zijn piemeltje te spelen, maar Marietje kwam maar niet, lah, lah, lah, lah........... Bij het schijnsel van de maan, van de maan, van de maan. Kwam Marietje aan, Marietje aan. Met haar slipje naar beneeeeheeeden, Piet zn piemeltje ging staan Lah, lah, lah, lah.......... Wat er daarna is geschied, Vertel ik niet, vertel ik niet. Maar negen maanden later, Was er weer een kleine Piet, Lah, lah, lah, lah............. 9 maanden naderhand, Stond er in de krant. Er was een jongetje geboooooohooooren, Met zn piemel in zn hand
Ik lig helemaal in een deuk hier.... Wel weer wat geleerd want dat Kortjakje eigenlijk een horizontaal beroep heeft, wist ik niet..... Idd veel liedjes zijn gewoon mega dubbelzinnig....
Nou zeg Vind dit gewoon echt afschuwelijk. dan denk je toch meteen aan je lieve dreumesje met zn spekbilletjes, en dan over die kleuter op het ontbijt.. ben in staat om naar boven te rennen en mijn lieveling uit bed te halen
plurk kreeg gister een autootje en die maakt rijdt, geeft licht en heeft een liedje een dat gaat zo honey honey lick me honey. is dat wat. en wij hadden vroeger een liedje op beertje kolakol ( of hoe dat beest ook heten mag) i ik ben beertje kolakol n**ken doe ik voor de lol met mn grote berenp*k n**k ik alle meisjes dik in mn grote n**kfabriek kun je n**ken voor een piek ( waren toen nog geen euros) en als je dan niet betaalt wordt je p*k eraf gehaald lalalalallala
liedje van de fuchsia refr.: Wil u een stekkie, een stekkie, een stekkie Wil u een stekkie van de fuchsia Heb u een plekkie, een plekkie, een plekkie, Heb u een plekkie voor de fuchsia Het is een makkelijke plant Hij eet als 't ware uit de hand Een beetje mest, een beetje zon Hij doet het best op 't balkon Ik geef een stekkie, een stekkie, een stekkie En als ik 's avonds op visite ga Dan breng ik overal geluk Ik geef een stekkie van de fuch Ik geef een stekkie van de fuchsia Van de fuch, fuch, fuchsia Iedereen in de stad Heeft al een stekkie van de fuchsia gehad Meneer De Wacht, op nummer acht Heeft al drieentwintig stekkies grootgebracht refr. Geen huis in de straat Waar niet een fuchsia te bloeien staat Juffrouw Beth uit de flat Heeft een rose fuchsia op haar toilet loopt je kind de hele dag fuck fuck fuck-sia
Er is een vrouw vermoord Met een gordijnenkoord Ik heb het zelf gezien Het was op nummer 10 Het bloed liep langs de trap Het leek net bessensap Ik nam er een likje van Ik werd er misselijk van Ik belde de politie op Ik zei mijn naam hardop Mijn naam is eja Thea Dikke dikke Thea Olle bolle whiskie Elastiek Ik ken het laatste deel weer anders... Er is een vrouw vermoord Met een gordijnenkoord Ik heb het zelf gezien Het was op nummer 10 Het bloed liep langs de trap Het leek net tomatensap Ik nam er een likje van Ik werd er misselijk van Ik belde de politie op Ik zei mijn naam hardop Mijn naam is eja Dea, rikketikke thea Willie wortel, olé Stampvoet, stampvoet, olé Early in the morning Early in the night Early in the morning Early in the night Draai eens rond Tik de grond Geef elkaar een hand en schud je kont!
Als je een beetje doordenkt is op een grote paddestoel ook wel een vies liedje op een grote paddestoel , rood met witte stippen , zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen, krak zei de paddestoel, met een diepe zucht, allebei de beentjes hoepla in de lucht!
Haha bedankt! Ik begon er laatst aan, maar wist hem niet verder dan het bloed langs de trap Wij zongen trouwens tomatensap ipv bessensap.
nog een klassieker; 10 pond bananen, bananen zijn gezond Adam slaagt Eva op haar blote Constaninopel is een mooie stad daar lopen de meisjes in hun blote Ga je mee naar Frankrijk, daar is hte heel leuk daar wordt vrijdagsavonds heel wat afge- Neushoorns vangen in het hoge riet Daar lopen de meisjes in hun blote Ti ta tovenaar is een heel wijs man maar als hij kwaad wordt trekt hij aan zijn Peniciline is een medicijn en dit was dan het einde van ons onbeschaafd refrein.
wij hadden een ander stukje.. Tita tovernaar heeft een lange sik, Adam nam eva met z'n lange pikken is verboden stelen mag je niet