Kruidvat zie ik. De schuine is vals. De Kruidvat geeft helaas bij sommige dames valse streepjes met ovulatie of voor nod/ het kan gewoon raak zijn maar dan moet ie morgenvroeg echt heel duidelijk zijn. Succes spannend he
Ja, inderdaad, die scheve is negatief, maar op die kv zie ik ook een streepje hoor! Ben benieuwd naar je volgende test!
Ik zie ook ver weg iets op je kv testen, maar de kv testen geven tegenwoordig vaak hele lichte teststreepjes.. heb ze zelf ook gehad en helaas niet zwanger. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat ze wel degelijk positief zijn
De kV test die je hebt laten zien zie ik een streepje maar wel wit en niet roze. Heeftie bij mij ook een keer gedaan en niet zwanger. Ik hoop het wel voor jou!!! Spannend voor zometeen!
Nou weer getest vanmorgen met Kruidvat. Weer een hele lichte streep. Word er stapel gek van. Ik denk dat ik te vroeg test. Officieel kan ik met een uiterst gevoelige test vanaf 7 september pas testen haha. ik zal geduld moeten hebben. Nog drie dagen!
Zoals ik begrijp zit je nog 9 dagen voor je NOD of niet? Niet als aanval bedoeld maar ik snap niet dat mensen zo ongeduldig zijn. 50% van de bevruchte eitjes nestelt zich niet in dus je maakt je zelf blij met een dooie mus als je vroeger test. Ik heb pas 4 dagen na mijn NOD getest met avond urine en deze was duidelijk positief.
Als je over 3 dagen pas kan testen met een gevoelige test (vaak 6 dagen eerder) dan vraag ik me af op hoeveel dpo je nu zit?? Als je nog 9 dagen voor nod zit (en dus 5 dpo) dan ben je al op 3 dpo begonnen met testen en dat is wel echt veeeeeeeel te vroeg. Volgens mij heb je dan een record verbroken op het forum.
Ik heb 1 malig de prikpil gehad. er meteen mee gestopt ivm de rondgaande verhalen. Ik had daarvoor een regelmatige cyclus. Nu 1x ongesteld geweest 1e dag was 14 augustus. Vanaf dat moment geteld zou ik dus vanaf 7 september kunnen testen (uitgaande van mijn laatste menstruatie) Nu is het dus lastig want de prikpil kan je hele cyclus in de war schoppen. Vandaar dat ik zo vroeg getest heb. Eerst vragen dan oordelen
Ik heb 1 malig de prikpil gehad. er meteen mee gestopt ivm de rondgaande verhalen. Ik had daarvoor een regelmatige cyclus. Nu 1x ongesteld geweest 1e dag was 14 augustus. Vanaf dat moment geteld zou ik dus vanaf 7 september kunnen testen (uitgaande van mijn laatste menstruatie) Nu is het dus lastig want de prikpil kan je hele cyclus in de war schoppen. Vandaar dat ik zo vroeg getest heb. Eerst vragen dan oordelen
en we willen het heel erg graag... ik snap wel dat vroeg testen niet goed is... Ook manlief heeft traag zaad... Dus het gaat niet allemaal vanzelf helaas
Ik oordeel niet. De laatste zin hoorde met een smiley te eindigen. Maar als je man traag zaad heeft, wordt het door vroeg testen niet ineens snel zaad . Dus ik snap de vergelijking traag zaad en vroeg testen niet zo. Krijgen jullie geen iui dan doordat je man traag zaad heeft??