Hoihoi! Gezien het mooie weer wou ik graag weer een pasta salade maken. Maar nu ben ik dus vergeten hoe ik hem voorgaande jaren maakte. Dus, wie heeft ideeën voor een lekkere pastasalade? Manlief houd niet van vis en pesto, dus graag zonder die ingrediënten haha. Bedankt!
Ruccola erdoor, beetje dressing, kipfiletreepjes, maïs, doperwtjes, paprika, bosuitje, snoeptomaatjes... Eigenlijk doe ik er altijd alles in wat ik op dat moment in huis heb. Nachtje laten intrekken en dan is het op zijn lekkerst.
250 gram fusili(of andere pasta), zout, peper, 200 gram ham, 150 gram geraspte kaas, 1 bosje radijs, 1/2 komkommer, 1 bosje bieslook, 3 el mayonaise, 3 el yoghurt, 3 el witte wijnazijn, 3 el olie Voorbereiding Kook de pasta al dente. Bereidingswijze Snij ham in reepjes, radijs in plakjes, komkommer in blokjes en hak de bieslook. Meng yoghurt, mayonaise, azijn, zout peper en olie en meng alle ingredienten in een grote schaal.
ik weet niet alle ingredienten, maar VL maakt hem wel eens met (volkoren) penne, pastasaus, tomaatjes (gesneden) en spinazie. Klinkt raar maar erg lekker! gewoon experimenteren!
Penne, rucola, pijnboompitten, feta, tomaat, komkommer,rode ui en dan peper en ik pak altijd de feta blokjes in die olie en dan doe ik er van die olie door heen. Soms nog wat balsamico? dressing. Mijn vriend doet er dan altijd nog een blikje tonijn door heen maar daar hou ik niet van.
Pasta Ei Hamblokjes Kaasblokjes Paprikablokjes Komkommerblokjes Evt. Wortel Evt.Koude sperzieboontjes Dan sausje maken van mayo/curry of kerriepoeder/beetje water en Italiaanse kruiden o.i.d. Erdoor heen doen = heerlijk! Stokbroodje met wat smeerseltjes erbij en klaar!
500gr fusili bakje snoeptomaatjes 2 zakjes spekjes spekjes goed uitbakken en tomaatjes halveren. goede scheut olijfolie erbij extra vergine. en pasta koken in bouillon
macaroni koken laten afkoelen. Komkommer snijden, tomaat snijden wat sla erbij door mekaar doen. Wat azijn, olie, suiker, zout doormekaar mixen ff proeven eerst of niet teveel azijn. Dan alles doormekaar doen en als laatste zoetstof om het af te maken. Een echt zomers salade maar je moet er wel van houden of macaroni koken afkoelen, komkommer, sla erbij doen en mayo en voor de liefhebber wat tonijn. ook lekker makkelijk
ooh! En het is ook erg lekker met knoflooksaus, maarja, ik vind alles lekker met knoflooksaus (alleen nu even niet)
Kipfilet, tomaat, mozarella, kappertjes en basilicum! Dressing maken van Rode wijn azijn, olijfolie, zongedroogde tomaatjes! En als laatste parmezaansekaas er overheen raspen! SMULLEN!! toevallig ga ik hem vanavond maken haha
Ik heb er nog wel eentje die ik geregeld maak in de zomer. Ik vind 'm persoonlijk erg lekker. - Fusili Tricolore laten koken. Daarna afgieten en goed af laten koelen. - Ham in blokjes snijden. - Prei heel fijn snijden - Ham en prei door de pasta doen - Bakje selleriesalade erdoor - Majo erdoor - Cashewnoten erdoor Heel eenvoudig, maar errug lekker.
Penne Snoeptomaatjes Kipfilet Ham Paprika Maïs Ijsbergsla En dan doe ik als dressing altijd de honing-mosterd dressing van Calve
Ik doe altijd pasta met ei, tomaat, erwtjes en worteltjes, zure ajuintjes, cervelaatworst, cocktailworstjes en soms gekookte kipblokjes
pasta met een bakje kip kerrie salade/ kip pesto (voor op toast) en dan groente erdoor. mais/ paprika/ tomaat/ augurk/ kappertjes/ komkommer/ rucola sla. Net wat je lekker vindt!
Penne,tomaatjes,rucola,tonijn,rood uitje,kappertjes,peper en zout. Alles door elkaar,gekookt eitje erbij en klaar! Heeeeerlijk!
Ik gooi er altijd van alles door, ligt er ook een beetje wat in huis heb. Gisteren nog een gemaakt met fusili, ijsbergsla, komkommer, feta en uitgebakken spekjes met daarbij nog knoflook, paprika en courgette even meebakken. Alles mengen en flinke scheut honingmosterd dressing en peper erdoor. Superlekker
rucola sla blikje tonijn komkommer salade pasta met ham erin of gewone pasta tomaatjes en dergelijke toevoegen als je dat wil, augurkjes zilver uitje pepertje olijfje enz past hier heel mooi bij wat je ook kunt doen is met champingnons (uitbakken) hamblokjes en dan aioilie ofz