Hoi, ik heb deze prachtige schoen op het oog. Ik heb ze online gespot in mijn maat. Maar ik vind de foto's online wat onduidelijk en op de ene foto lijken de schoenen wit en op de andere meer beige. Wie heeft deze schoenen ook? Hoe lopen ze en wat is nu de juiste kleur en heeft toevallig wat duidelijkere foto's?
Ik had geen idee maar werd benieuwd dus ben even gaan googlen. Maar Jezus wat een geld voor witte sneakers.... Hele nutteloze reactie waar je niks aan hebt, sorry
Kijk of je ze ergens in de winkel kan passen en in het echt kan zien. Ik heb vorige zomer nubik sneakers gepast in de winkel na er eerst online tig keer verliefd naar gekeken te hebben, en ze bleken groot te vallen en vond ze aan niet mooi en lomp doordat ze breed waren. Dus de liefde was over. Was wel een ander model (Julia), dus weet niet of dat voor die ook geldt, maar zo kun je ze wel t beste beoordelen, ook de kleur etc.
Ik heb ze ook gegoogled en ik vind het wel meevallen de prijs, ik dacht na de reacties dat ze wel 300 euro zouden zijn. De laatste sneaker die ik heb gekocht, is ook een leren sneaker en daar was ik ook 110 euro voir kwijt, wel wat goedkoper dan die jij op het oog hebt, maar het zou zo maar kunnen dat ik ze aan heb gepast, aangezien ik zag dat ze ze ook verkopen bij dezelfde winkel. Verder eens met de opmerking dat je naar de winkel moet gaan. Ik snap toch nooit zo dat mensen schoenen online bestellen (of het moet een merk zijn dat altijd hetzelfde valt en supergoed zit), ik moet meestal minimaal 10 paar passen, voordat ik wat vind dat goed zit namelijk. En de laatste keer vond ik juist de subtiel ogende sneakers lomp vallen en de lomp ogende veel subtieler (toen ik ze aantrok). En dan heb je nog sneakermerken waarvan de maat totaal niet klopt, dat vind ik altijd zo raar van sportschoenen (even totaal off topic: weet iemand of dat nog steeds voor adidas geldt? Die heb ik ooit (bijna 20 jaar geleden ) veel gehad, maar toen had ik daar een maat 40,5 van, terwijl ik normaal altijd maat 39 heb. Die verkopen ze hier nergens en durf ik nog wel online te bestellen als ik de maat weet....).
Oh ik heb ook sneakers van meer dan € 100,- hoor, maar die hebben dan wel iets bijzonders. Het ging mij er vooral om dat het (in mijn ogen) een simpele witte sneaker is waar ik op basis van de foto's niet zo veel bijzonders aan zag . Dus niet zozeer het feit dat het een sneaker is. Maar TS ziet blijkbaar iets in juist deze sneakers wat ik niet zie . Sluit me overigens aan bij de tips om ze gewoon even ergens te gaan passen.
Had ze graag willen passen, hier zit een winkel die dit merk verkoopt maar deze zijn uitverkocht. En de andere 'dichtstbijzijnde' winkel is 75 km verderop. Ik heb geen tijd om daar voor op en neer te rijden. Dus dan maar online. Wat betreft de prijs vind ik het wel meevallen. Schoenen zijn nu eenmaal duur.
Volgens mij zijn ze er in het wit én in het beige, tenminste als ik op de site van omoda kijk. Ik zou ze gewoon bestellen. Dan kun je toch het beste oordelen
Precies, ik zou gewoon bestellen. Mochten ze niet lekker zitten of tegenvallen zijn ze zo weer terug gestuurd. Als ik online kleding bestel voor mezelf of de kinderen bestel ik alles altijd in 2 maten zodat we thuis kunnen passen, de rest gaat weer terug.