Inderdaad voor jezelf kiezen is op de lange termijn voor iedereen beter, je bazin heeft ook niks aan een medewerkster door er met tegen zin is.
Ik begrijp je issue, maar als ze jou zat zijn word je er ook zonder pardon uitgeknikkerd hoor. Wees gewoon bloedeerlijk, overgeven gaat gewoon te ver. Je gaat ver over je grenzen heen, je hebt het geprobeerd en het is gewoon niet jouw ding. Als je blijft loop je straks een burnout op. Ik had hetzelfde als jij, liep stage in de kraamzorg en ik sliep gewoon slecht, was misselijk van de stress. Heb toen echt voor mezelf gekozen.
Kies voor jezelf. Als jij het werk niet naar behoren doet dan word je ook ontslagen. Een baas gaat dan ook echt niet kijken naar flyers etc. Ik snap je gevoel wel, maar je baas heeft niets aan een medewerker die niet op dr plek zit!
Ik ben daar heel zakelijk in eerlijk gezegd. En zou dus voor de baan gaan die het beste bij je past. Andersom zal een werkgever je ook niet uit medelijden in dienst houden als ze ontevreden zijn.
Mijn gedachte Maar ik zou echt voor mezelf kiezen. Ja even rot voor je huidige werkgever, maar die vindt echt wel iemand anders. Als je het uitlegt dan mag ik hopen dat ze (ondanks dat ze baalt) er ook echt wel begrip voor heeft. Succes!
Ik wil absoluut niet oordelen en je moet echt geen werk doen waar je je niet goed bij voelt. Maar ik vraag me wel af wat er aan de hand is dat je niet tegen naakte mensen kan? Iets vervelends meegemaakt? Als dit zo is hoef je dit natuurlijk niet te vertellen. Maar misschien wel iets om aan te werken? Ik zou er niet tegen kunnen om bijvoorbeeld poep of kots op te ruimen van volwassen mensen. Maar over naaktheid kan ik echt niks vervelends verzinnen. Tenzij je heel preuts bent opgevoed en dit zelf nog steeds bent hierdoor. Ik gis maar wat he haha
Bedankt allemaal voor jullie fijne reacties, die geven me wel dat zetje wat ik denk ik nog nodig heb. Ik denk dat ik idd teveel rekening met mijn bazin wil houdrn. Maar vooral omdat ze nu eindelijk dacht haar team bij compleet te hebben, en nu moet ze weer op zoek, zo vlak voor haar bevalling. Het zou zo fijn zijn als ze gewoon zonder zorgen haar zaak even achter kan laten. Maar goed, andersom had zij daar misschien ook geen rekening mee gehouden, daar hebben jullie wel gelijk in
Ik heb niks vervelends meegemaakt nee. Maar het voelt voor mij zo onnatuurlijk, dat ik er gewoon helemaal naar van word. En dat wist ik vantevoren ook niet, ik dacht ook oh, naakte mensen, dat is normaal daar wen ik wel aan. Maar dat blijkt helaas niet zo te werken voor mij..
Kies voor je eige geluk! Onlangs heb ik ook mijn baan na 4 maanden opgezegd. Mijn leidinggevende kwam met een reactie waar ik nog steeds verbaasd van sta. Een dijk van een persoonlijkheidsstoornis kwam opeens om de hoek kijken. Ik vond het in eerste instantie ook erg vervelend dat ik na zo'n korte tijd heb opgezegd maar toen het er eenmaal uot was luchtte het ook op!
Als je door gaat op deze manier zit je uiteindelijk thuis en heeft ze ook niks aan je Gewoon voor je eigen geluk gaan, hoe rot ook!