We wijken een beetje af van het onderwerp, maar ook hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde, iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich het lekkerst bij voelt. En voor de één is dat alle inkomsten op één en voor de ander is dat inbreng naar rato. Klaar!
wacht er nog steeds op, dat iemand aanbelt en zegt met joú heb ik die gezamelijke rekening... hahahahah.....wat droog dames.....
Je doet het toch nooit goed... zo wordt ik raar aangekeken dat ik als 22 jarige moeder thuis blijf voor mn kids. Kreeg vorige week nog te horen waneer ik weer aan het werk ging... heb toen maar geantwoord dat ik voorlopig nog niet klaar ben met thuis zitten niksen. Ieder moet doen waar hij-zij zich fijn bij voelt. Ik ben blij dat ik thuis kan blijven voor de kids. Mn man geniet van zn werk en gaat met een fijn gevoel weg van huis omdat hij weet dat ik er heel de dag voor ze ben en de kids... nouja die hebben ff niks te willen die moeten het gewoon met mij doen Als het nodig is ga ik natuurlijk werken maar dat is het niet en ik ben dan liever bij de kids. Heb ook absoluut niet het idee dat mn leven in de wacht staat ofzo. Verder wil ik niks van ze missen dus zal ik ze niet zomaar een nacht laten logeren... later als ze groot zijn mogen ze heus wel naar oma logeren maar nu hebben ze daar toch nog niks aan. We zijn nu sinds we kids hebben 1x uit eten geweest met z´n 2en (de rest van de tijd gaan de kids mee) en we hebben alleen een oppas als we gaan sporten, zo'n 2x per week anderhalf uur. Wij hebben 1 rekening van ons samen, grote uitgaven overleggen we andere dingen kopen we gewoon. Ik heb de pinpas in mn beheer omdat ik boodschappen haal ed. en dingen voor de kids koop en mn man heeft vanwege zn werk altijd veel contanten bij zich. Ik verantwoor me nooit voor wat ik koop verder.. ben ook niet zo smijterig met geld.