Wat is er toch aan de hand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn mannetje word sinds een paar nachten rustig weer twee a drie keer wakker per nacht.
    En hij zet het dan op een krijsen. Niet het zielige huilen, maar het krijsen wat letterlijk zorgt voor zware irritatie als je lekker lag te slapen.
    Hij is alleen te troosten met een fles. In bed, want als ik hem eruit haal en een fles geef kan ik hem niet terugleggen zonder dat het krijsen doorgaat.
    Hij is overigens de hele dag snel boos. Driftig en slaat dan ook :(.
    Is dit weer een fase of komen de laatste kiezen door? Al voel ik daar nog weinig van.
    Ik ben echt kapot van die gebroken nachten, maar hij slaapt zo onrustig.

2. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Hoe oud is hij dan? Klinkt herkenbaar, mijn kleintje had dit rond 8 maanden.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

20 maanden haha. Iets ouder dus :D

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoontje slaapt net 3 weken door. Maar hij slaapt erg omnrustig, huilen en schreeuwen in zijn slaap. Overdag is hij werkerlijk niet te genieten, de hele dag vanaf 5.45 niets anders dan schreeuwen, huilen en drammen. Hij kan niks hebben, pffff, niet te doen dit. Ik vroeg me al af of er een sprong zou zijn nu, (nieuwe) kiezen kan ik niet ontdekken, ook niet of hij ergens pijn heeft. Ik hoop dat het heeeeeeeeeeeeeeel snel overgaat!

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Oorpijn misschien? Doordat hij drinkt, gaat de druk er af dus doet het minder pijn. Als je ligt, doet het juist pijn. Je zou het hoofdeinde wat hoger kunnen zetten, kijken of het helpt.

Deel Deze Pagina