15 april miskraam wanneer weer proberen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lifewithatoddle, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lifewithatoddle

Lifewithatoddle Actief lid

7 apr 2016
    124
    1
    18
    NULL
    NULL
    15 april een miskraam gehad..
    Zondags een echo
    Bloeden is sinds 2 dagen gestopt.

Hoe nu verder? Ovulatietesten iedere dag?
    Of gewoon om de dag proberen?
    Ik heb nooit eerder een miskraam gehad
    En heb een zoontje van 1,5
    Ik zou niet weten hoe we nu verder moeten 'zoeken' naar de vruchtbare dagen of waar ik rekening mee moet houden en wanneer ik mijn cyclus dagen weer kan tellen..

Iemand die me hier antwoord op wil geven?

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.240
    1.892
    113
    Vrouw
    Na mn miskraam bij 5 weken werd ik na 5 weken weer ongesteld. Een weekje later dan normaal.
    Na mn missed abortion bij 8 weken (vruchtje 6 weken) had ik na 6 weken weer een eisprong. Na 8 weken in totaal weer een positieve zwschapstest.

Ik zou na 2.5 a 3 weken weer gaan testen. Ik had een lading dipsticks besteld en testte pas dagelijks toen ze wat donkerder werden. Bij mij lopen ze altijd over een paar dagen op.
    Na 4 weken had ik een positieve ovulatietest maar dat bleek nog HCG te zijn. Daar moet je ook nog rekening mee houden.

Hoever was je?

3. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik ga het wel met ovulatietesten proberen als het bloeden is gestopt en ik weet of het hcg uit mijn lichaam is

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.240
    1.892
    113
    Vrouw
    Oja.. tuurlijk.. er staat ruim 5 weken bij je handtekening...
    Dan zou ik na 2 a 2.5 week al gaan beginnen met LH testen.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wanneer je een witte zwangerschapstest hebben start doorgaans je cyclus weer op. Zou dan beginnen met ovutesten. Heb zelf altijd een mebstruatie afgewacht.

6. Lifewithatoddle

Lifewithatoddle Actief lid

7 apr 2016
    124
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zwangerschapstest was gister blanco
    Dus gewoon nu weer ovulatietesten gaan gebruiken?

7. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik had 23 maart een missed abortion opgewekt met cytotec.. was toen inmiddels 10 weken, vruchtje was 6 weken..
    3 april stopte het bloedverlies.. 12 april was de zwangerschapstest omo wit..
    Ik ben toen begonnen met ovulatietesten en had al heel snel een eisprong! 17 april (afgelopen zondag) een knal lh test..
    Ook vruchtbaar slijm en krampen in mn eierstok.. en een verhoogt libido..
    Wij zijn er dus voor gegaan..
    Nu 5 dpo.. ik heb lichte krampjes in mn baarmoeder..
    Erg spannend.. alweer op het wachtbankje dus..

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik kreeg na mn miskraam rond dezelfde termijn een heel vroege eisprong. Ik weet niet waarom maar ik dacht: ik moet nu een ovulatietest doen want ik denk dat mn ei eraan komt. (Ik voel er vrij weinig van en heb ook geen vruchtbaar slijm ) en hij was idd zo goed als positief. Wij hebben zoiezo altijd gemiddeld om de dag en soms elke dag sex dus ik kon mn ei niet missen maar vond hrt eel fijn te weten wanneer ik weer ongesteld kon raken. Werd uiteindelijk niet meer ongesteld omdat het direct weer raak was.
    Moraal van het verhaal.. ik zou zelf niet hebben geweten dat mn ei zo snel kwam zonder op tijd te zijn begonnen met testen. Normaal kwam mn ei rond dag 15 - 19 maar nu al op dag 10 of 11 na de miskraam.

Deel Deze Pagina