Hoi meiden, Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik op 8 dpo een innestelingsbloeding, dit duurde tot en met dag 10 dpo, en zwangerschapstest was toen al meteen positief op dag 11. Nu hebben we weer goed ons best gedaan, zou vandaag dan eigenlijk weer op dag 8/9 na eisprong zitten maar vraag me af of je de tweede zwangerschap nou weer een innestelinsbloeding hebt? Zijn er meiden die dit allebei de keren hebben gehad of alleen de eerste óf tweede zwangerschap? Hoor graag meer, Groetjes!
Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, dus ik kan je niet helpen. Maar ik geloof dat meer vrouwen geen innestelingsbloeding hebben als wel.... dus ik geloof dat een innestelingsbloeding dus niet "hoeft"
Hoi, Ik was in begin april zwanger en ongeveer een week na mijn vruchtbaarste dag kreeg ik een kleine bloeding. Beetje slijmerig met roze/bruin. Ik vond dit erg vreemd aangezien ik nooit te vroeg mijn menstruatie kreeg, eerder iets later. En het was ongeveer 7 dagen voor mijn NOD. Later bleek inderdaad dat ik zwanger was en dus innestelingsbloed! Helaas is die zwangerschap na 12 weken geeindigd in een MK en ben half juni gecurreteerd. Eind juli heb ik weer mijn regels gekregen en dus gelijk weer begonnen met klussen! Aanstaande donderdag is mijn NOD en vanmorgen vroeg had ik dus weer zo'n bloeding (klein beetje bij het afvegen net als vorige keer). Het was weer roze/bruin en ik voel me net zo opgeblazen als vorige keer. Ik weet dus nog niet of ik zwanger ben want het is nu maar 4 dagen voor NOD dus zou net zo goed de menstruatie kunnen zijn. Ik duim me helemaal rot dat het niet zo is natuurlijk en ben vandaag al 20x naar de wc geweest om "te vegen" ... haha. Het is nu weer zo goed als weg, dus ik hoop hoop hoop hoop hoop ... Als ik zwanger blijk te zijn, wat ik hopelijk donderdag weet dan zou ik dus twee keer een innestelingsbloeding hebben gehad. Ik heb al een dochter van 3,5 jaar en bij die zwangerschap kan ik me niet herinneren dat ik een bloeding heb gehad. Maar toen was ik er ook veel minder mee bezig als nu. Nu let ik overal op! Als ik maar "iets" zie of voel dan zit ik al achter internet te kijken wat het kan zijn. Je maakt jezelf ook helemaal gek in deze tijd zo net voor NOD. Nou meid succes in ieder geval, ik zal voor je duimen dat het snel raak is! Groetjes Kelly
Heey meiden, bedankt voor de reactie, ik heb vandaag heel licht bloedverlies gehad, precies tzelfde als mijn eerste zwangerschap. Ben dus erg benieuwd! Heb zo t gevoel dat t raak zou kunnen zijn. Iets eerder dan gepland maar ohzo welkom hoor! Hou jullie op de hoogte..
Wat goed dat je posi hebt getest, gefeliciteerd! En om nog even op je vraag terug te komen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik wel innestelingsbloed gehad (op 9 DPO geloof ik) en bij deze zwangerschap niets.
Lynnes gefeliciteerd meid! Ik heb 3 kindjes en ik heb nog nooit een innnestelingsbloeding gehad of vruchtbaar slijm gespot. Volgens mij hebben ook meer vrouwen geen dan wel een innestelingsbloeding. @mijn2kids, DPO is days past ovulation oftewel dagen na ovulatie