Nee tuurlijk niet maar ik snapte wel wat je bedoelde ....Goed om te lezen dat je wat handvatten al kan toepassen zodat het acceptatieproces beter verloopt....TOP HOOR!!!!! Blijf je volgen hoor hihihi.....sterkte..
Vandaag slaapt hij weer bij oma. Het schuldgevoel is niet echt aanwezig, alhoewel mijn buik wel wat borrelt. Ik ga maar proberen er iets leuks van te maken. Zoonlief wilde ons niet eens uitzwaaien. Hahaha!
Oeps dit berichtje had ik niet meegekregen Leuk om te lezen dat jullie mannetje het zo naar zijn zin heeft bij oma dat ie jullie niet eens uit wil zwaaien Hoe is het verder met je????
Wat fijn dat je zoontje het zo naar zijn zin heeft bij opa en oma. En wat goed dat je jeniet schuldig voelt. Waarom zou je ook als hij het er zo fijn heeft. En dat borrelend gevoel is hier ook aanwezig hoor. Ik vind het nog steeds een gek gevoel als Kyra gaat logeren.
Het ging redelijk goed. Tot vanmiddag een depri gevoel me ineens overviel. Nekpijn, en verdrietig en waarom...? Ik denk omdat ik het zo zat ben.
Owhhhh wat vervelend...en het ergste is het komt gewoon en je kan er niks tegen doen Hoe voel jij je nu? een dagje later? Virutuele knuffff hoor!!!
Gisteravond ging het beter, maar vannacht heel beroerd geslapen. Dat maakt dat het nu ook niet zo lekker gaat. Lief dat je het vraagt.
Ja goed geslapen. Van 22 uur tot 7 ongeveer. Weinig wakker geweest. Heerlijk! Vanochtend toch wel zenuwen, maar dat komt denk ik doordat ik zo verschrikkelijk onzeker ben. Overal zie ik tegenop. Ik probeer wel dingen te ondernemen, maar het is zo vermoeiend omdat ik overal mijn best voor moet doen. Het zal wel weer beter worden en het is ook al beter dan in het begin, maar ik zou zo graag weer "beter"willen zijn. Dat alles weer meer vanzelf gaat en ik niet zoveel hoef na te denken.
Meid, toch vind ik dat je het erg goed doet. Je probeert er elke dag toch iets van te maken. Prinses, ik coach soms mensen door middel van een bepaalde methode. Als je wilt wil ik dat wel proberen om het op jou toe te passen. Het richt zich niet op een verleden van iemand maar juist alleen naar doelen in de toekomst. Een soort plan de campagne ( koers bepalen). Gratis,
Hahahah, gratis? Dan heb ik natuurlijk interesse. Nee, ook serieus hoor. Zeg maar wat ik moet doen. Ik grijp alles aan. Heel lief van je trouwens. Kan het wel per pb?
Wat rottig toch die slechte dagen ertussen. Ik kan nu wel zeggen dat ik er het volste vertrouwen in heb dat het straks allemaal zo veel beter zal gaan, maar daar heb je nu zo weinig aan. Ik kreeg op een gegeven moment de neiging om die mensen een grote schop tegen hun achterste te geven. Nu zit ik hier best veilig achter mijn scherm, maar ik kan me voorstellen dat ook jij niet altijd op die positieve praat zit te wachten. Dus ik beperk me dit keer tot een digi-knuffel.
Ik vind het wel prettig om te horen, dat het ooit een keertje overgaat. Het zou zo fijn zijn als ik wist wanneer..... Maar k*t is het wel, eerst regelmatig en nu, zo nu en dan.
Onze zoon ging pas ook logeren voor het eerst bij oma, hij en oma vonden het geweldig. M'n man en ik vonden er niks aan, we zeiden steeds; wat kaal he?
Owhhh wat heerlijk joh...fff een klein beetje bijgetankt Ik kan me goed voorstellen dat jij je zo voelde...maar ik kan je 1 ding beloven...het komt echt!!!! op zo'n antwoord zit je nu niet te wachten ( misschien) maar ik hoop dat je je door deze woorden gesteund voelt zodat wat je graag wilt ook echt tot uiting komt. Wat lief van Bosi333...heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tja.... nog steeds niet top. Ik heb er net een erge rotweek opzitten. Vandaag heb ik geprobeerd van allerlei dingen te ondernemen. Dat ging best goed, misschien iets te veel gedaan, ben nu moe. Er zit niets anders op, dan het proces uitzitten en zoveel mogelijk te doen wat binnen de mogelijkheden ligt. Daarnaast is het accepteren. Dat is het allerrottigst. Lief dat je het vraagt.