Schuldgevoel logeren

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door prinses, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi Prinses. Wat jij allemaal vertelt herken ik allemaal. Ik heb 2 x een brunout gehad en ben nu thuismama geworden omdat ik het allemaal niet kan combineren. Ik heb ervoor gekozen om een goede moeder voor mijn zoon te zijn omdat ik niet daarnaast nog een perfecte werkneemster kan zijn. Ik moet ook nog een vrouw zijn en mijzelf! Dit is een manier om mijn grens te bepalen. Voor mij hielp het vaak om te vragen aan mijzelf: Waarom doe ik dit? wil ik soms iets perfect doen? Dingen hoeven niet perfect. Goed is goed genoeg!
    Daarnaast heb ik fibromyalgie en de dingen waar jij het over hebt klinken ook een beetje naar zoiets. Je hebt nekpijn, hoofdpijn, bent moe. Ik weet niet of je daarmee bekent bent, maar mocht je met je lichamelijke gezondheid zitten kun je daarop googlen en kijken of je het herkent, mocht dat niet zo zijn, wil ik je niets aanpraten.
    Ik herken alleen erg veel in je en als je wilt kletsen kun je me altijd pb-en al las ik dat je al hulp hebt. Misschien meer voor herkenning en dergelijke. Ik kan je veel vertellen en een hart onder de riem steken, ik ben behoorlijk "ervaren" met deze dingen inmiddels en heb veel tips.
    Heel veel sterkte en ik zal dit topic blijven volgen.

Deel Deze Pagina