Bikini, tankini of badpak na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Doortje25, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    4 maanden geleden ben ik bevallen en hoewel ik al bijna 20 kilo kwijt ben, is mijn buik echt nog niet bikiniproof... Hij is niet echt dik meer, maar nog erg slapjes... Bovendien heb ik er een paar mooie strepen op staan, al zijn die goed te verdoezelen met een wat hoger vallend broekje.

Ik heb dus voor een tankini gekeken, maar aangezien mijn borsten ook een optater gehad hebben en op het moment theezakjes lijken :) (en dat terwijl ik ooit een borstverkleining heb gehad!) voel ik me er niet zo prettig in. Nu heb ik dus een heel mooi, corrigerend badpak gevonden en hij zit ook geweldig. Mijn man zegt doen, die bikini komt volgend jaar wel weer en als ik mij hier fijn in voel...

Maar ik ben net 27, is het dan niet gek om van de zomer in een badpak te paraderen? Hoe doen jullie dat? Gewoon je onzekerheid opzij zetten en denken, ik heb net een kind gekregen dus wat geeft het? Ik kan dat dus denk ik niet... :)

2. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Boerkini ?

Hihi draag wat je zelf wil

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Je onzekerheid opzij zetten en lekker in bikini lopen ;)

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Doen waar jij je lekker bij voelt! Als je je op het strand constant af moet vragen of je bikini/badpak wel goed zit/staat en of er niemand kijkt ofzo, dan heb je de verkeerde keus gemaakt.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Allereerst: wat is er gek aan een badpak? Verder zou ik gewoon dragen waar je je het prettigst in voelt en waarin je ook lekker met je kindje kunt spelen als je op het strand bent.

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier hetzelfde hoor ik draag ook gewoon lekker een badpak. Mijn lichaam is ook absoluut nog niet bikiniproof...
    Ik wil gewoon lekker kunnen ravotten met mijn kereltje zonder dat ik me druk moet maken over hoe ik eruit zie en dan maar een badpak...
    Even extra hard werken en volgend jaar wel weer een bikini...

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Lekker dat badpak aan joh! Heb zelf inmiddels een mooie grote tekening op mijn buik en ik ga met mijn net 25 jaar ook op zoek naar een mooi badpak of een tankini. Ik voel me daar nu prettiger in als in een bikini waar iedereen mijn zebraprint kan aanschouwen. En ach laat de mensen maar denken hoor! Lekker genieten van het zonnetje1

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Gewoon lekker dat badpak aan, als je je daar prettig in voelt.. Kijk eens rond in een zwembad/op het strand, genoeg mensen die zich echt geen fluit aantrekken van "mooi staan" of mode..

Ik heb nu een tankini, maar bij mij zijn de streepjes niet te verbergen. En ik kwam toevallig een mooie tankini tegen, die mijn slappe buik verbergd (druk patroontje)

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Maar waarom zou iemand er uberhaupt iets van denken als je een badpak aan hebt?? Je hoeft echt niet pertinent een bikini aan als je onder de 30 bent oid...

10. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon doen! Ik snap je op zich wel hoor. Maar je moet aantrekken waar jij je prettig bij voelt!
    Waarom vond je die tankini trouwens niks? je hebt ook tankini's die een voorgevormde cup hebben en dus de boel een beetje opduwen ;) Vind ik erg handig haha.

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Helemaal mee eens! Ik ben 26 en heb nog nooit een bikini aan gehad.. Heb de vorige zwangerschap een tankini gekocht, en anders altijd een badpak.

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Het slaat ook nergens op dat weet ik wel, maar het is gewoon mijn gevoel... :) Al mijn vriendinnen doen gewoon schaamteloos hun bikini aan, dat vind ik zo knap! Maar die zijn al veel langer geleden bevallen, dat scheelt ook. En in mijn omgeving is het eigenlijk de normaalste zaak om een bikini aan te doen... gek eigenlijk hè!

Ik heb dus alleen maar tankini's gepast zonder voorgevormde cups, denk dat het daardoor komt! Maar dat badpak zit geweldig, ook als ik zit heb ik amper vetrolletjes hihi! Dus ik ga voor het badpak! :)

Thanx voor al jullie reacties meiden!

13. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Doe je goed om je eigen gevoel te volgen, ik ga gewoon een bikini aan doen, die *zebrastrepen* ben ik trots op haha.
    Ik wil wel een beetje bruin worden en daar laat ik mijn zwangerschap/bevalling niet tussenkomen.
    ben zelf na de bevalling ook afgevallen dus ik voel me helemaal happy in mijn vel zitten.

14. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij hangt er geen leeftijdsgrens aan een badpak. Dus doen waar jij je goed invoelt!

Maar wel goed dat je erover begint... Ik ben net bevallen en zal me ook mog niet goed voelen in een bikini, met deze buik..! Ookmaar eens op zoek naar een tankini!

15. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Ik heb ook een tankini gekocht. En niet eens omdat ik me schaam voor m'n buik maar gewoon omdat ik em leuk vind!!

16. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Gewoon bikini die ik eerst ook altijd droeg.
    Dan zien ze mijn tijgervelletje maar.
    Hihi

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Volgens mij zijn er juist tegenwoordig weer veel hippere badpakken. Ik weet nog niet wat ik ga doen.. pas in elk geval mn oude bikini niet meer omdat mn borsten groter gebleven zijn (had ik nou niet bepaald nodig :(). Maar buik is hier ook nog slapjes..
    Zou zeggen vooral doen waar je je het comfortabelste in voelt :) Zelf zie ik ook liever een vrouw in badpak dan 1 waar er vanalles over t bikinibroekje hangt hoor ;) Prima als ze dat zelf wil hoor maar ik zou het niet doen.

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik draag bij voorkeur echt geen bikini. Eén keer duiken of een sprintje trekken in het water en ik ben de helft van mijn setje kwijt. ;) In dat opzicht zie ik mezelf eerder een bikini dragen als ik wat ouder en rustiger ben, haha. (Zal wel nooit gebeuren.)

Ik vind een bikini of badpak echt niet leeftijdgebonden hoor. Zelf leg ik eerder een link tussen beetje rondhangen en willen bruinen (bikini) en juist lekker veel bewegen (badpak). Ik snap dus ook niks van tankini's ;)

Gewoon lekker aan doen waar jij je goed in voelt!

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik draag gewoon mijn bikini weer ondanks mijn zebraprint.
    Voel me er nog niet superprettig in maar gaat al beter :)
    Voel mezelf ook te jong voor een badpak en vind het ook niet zo leuk :) Ieder zijn ding toch?

20. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Badpakken zijn weer hartstikke hip! Je ziet ze niet voor niets zo veel ;) Dus gewoon doen als jij je daar prettig in voelt! En dan volgend jaar kijk je wel weer eens verder!

Deel Deze Pagina