gezellig gewiebel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Heerlijk dat geplop en gewiebel in mijn buik. Vind het zo lekker kan er helemaal gelukkig van worden. Vraag me soms werkelijk af wat ze aan het doen is. Voel der nu dagelijks en wat is het gezellig.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hoewel er hier soms wat minder fijne bewegingen bij zitten inmiddels, kan ik er ook nog steeds volop van genieten.
    Het gaat nu niet meer zo hard heen en weer, maar zat echt met een glimlach van oor tot oor als ik mijn buik weer heen en weer zag gaan. Zo'n bijzonder en mooi gezicht. :D
    Lekker van genieten!

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik kan er ook enorm van genieten als ik een duwtje/stompje krijg of als ik mijn buik heen en weer zie gaan. Dan kan ik niet anders dan ermee lachen :D.

Het minder leuke is dan weer dat ook mijn ribben en blaas er aan moeten geloven. En dat kan ik dan weer missen als kiespijn ;).

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hihi! Hier ook heerlijk als de klein lekker aan het bewegen is. Soms is het idd wat minder prettig als ie op m'n blaas zit of z'n kontje tegen m'n ribben aan duwt, maar het blijft een onwerkelijk en super bijzonder gevoel!

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik geniet er ook volop van :)

Soms ligt de baby met zijn kontje of rugje tegen mijn buikwand aan. Als ik er dan op druk, dan voel ik hem maar dat geeft wel een beetje zo'n rotgevoel op mijn buik en een beetje pijnlijk.. Herkennen jullie dit?

6. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Zoiets moois dat kleine leven in je buik :D Afgelopen maandag was ik aan het werk, met klanten aan het praten en was voor het eerst dat ik het voelde terwijl ik aan het werk was.. Ik was meteen afgeleid :p

7. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ook ik geniet er van;)

Toch moet ik toegeven (met schaamrood op mijn wangen) dat ik het niet altijd even fijn vind. De combinatie van een erg actieve baby en een moeilijk slapende mama met een kleine blaas vind ik niet altijd even makkelijk.

Elk uur sta ik op 's nachts om naar de wc te gaan door de zwangerschap. En telkens is de baby dan enorm actief waardoor het voor mij moeilijk is om in slaap te raken. Laat ons zeggen dat mijn routine 's nachts bestaat uit een toiletbezoek, een half uur liggen draaien, een half uur slapen, toiletbezoek, half uur draaien, half uur slapen... Dit zorgt ervoor dat ik de laatste weken een slaapwandelende zombie ben.

Ik schaam me er wel ergens voor dat ik niet altijd kan genieten van de stampjes en schopjes :(

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Snap het zeker wel hoor brunette02!
    Hier is het gelukkig (nog) niet zo erg, maar heb hier ook af en toe dat de kleine een beweging wil maken en dat dat best gevoelig is en dan denk ik ook, dat past niet! Hahaha!
    Bij mij is m'n nacht routine wel aan het veranderen de afgelopen 2 weken. Nu moet ik er om de 2 à 3 uur uit om te plassen, dus als ik jou zo hoor valt dat nog wel mee :D

9. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Haha, ben blij dat iemand mij snapt :) Dacht even dat ik heel wat haatreacties ging krijgen door mijn vorige reactie :p Mijn lichaam traint zich alvast heel goed tegen het vele opstaan als de baby er is :p

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam

Hahaha!!! Nee joh!!! Das nou het fijne van dit forum! Je kan eerlijk zeggen wat je denkt en voelt. We weten allemaal dat niet elke minuut of dag van je zwangerschap over rozen gaat. Is buiten op straat wel anders, als je dan zo iets zegt kunnen mensen je wel eens raar aankijken , maar hier is het heel normaal! :D

11. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Hier zit ook een drukteschopper in mijn buik en elke avond tussen 10 en 12 is ze voor het slapengaan de boel behoorlijk aan het verbouwen... Ze kan er niet zo goed tegen als ik op mijn linker zijde ga liggen.. dus ja dan moeders maar tig keer naar de wc laten lopen.

Ik vind het fijn dat ze laat weten dat ze er is... Alleen soms zijn er van die momenten. Net als ik aan tafel zit, schopt en port ze altijd langs mijn ribben. Heel fijn, maar niet zo tijdens het eten hihi. Dus ik ervaar het evengoed niet altijd als prettig.. Maar we wachten hier geduldig af, dan mag ze buiten de buik de boel verbouwen :)

12. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Je bent er bijna Biancs! Nog even geduld en je houdt een pracht van een baby in je armen!

Deel Deze Pagina