Bij de eerste wilden we niet weten wat het zou worden en we kregen een jongetje. Bij de 2e had ik sterk de voorkeur voor een meisje, niet dat een jongetje niet welkom zou zijn maar omdat ik mezelf echt als meisjes moeder zag. Na de echo moest ik even schakelen maar dat was erg snel klaar. Ik kijk ook nog regelmatig verlangend naar de meisjeskleding maar daarom hou ik niet minder van mijn mannen!
mijn oudste ( meisje ) wou graag een zusje dus o wat hoopte ik dat ik een meisje zou krijgen Ik kreeg een jongentje Toen werd ik weer zwanger en wou voor mijn zoontje een jongetje Werd een meisje oudste helemaal blij natuurlijk Maar ik zelf persoonlijk moest wel heel erg omschakelen beide keren Maar wat ben ik toch gezegend met mijn kindjes . en zoals me zoontje zegt ( 3 jaar) allemaal piemel alleen bij zusje topt ( verstopt )
Maloes89, ikhad precies etzelfde. Ik wilde erf graag een meisje en wat bleek bij de 20 weken echo, tiseen knul! En ook ik voelde me schuldig dat ik teleurgesteld was. Dus ik verteld dat tegen een goede collega van me en die zei: meid, maak je niet druk, ik had dat ook! En toen ik het tegen nog een stel anderen zei waren de recties precies zo. Het was feest der herkenning. En dat gevoel gaat echt over hoor. Nu ben ik behang aan het uitzoeken voor de kamer van mijn zoon. En laat blauw nou echt helemaal mijn kler zijn! Geef jezelf de tijd eraa te wennen en het komt echt goed!
bij onze dochter had ik er eigenlijk nooit echt over nagedacht of ''gehooopt'' dat ze een meisje of jongen zou zijn. Als wij volgend jaar voor een 2e gaan , zou ik een jongetje wel heel leuk vinden als mensen aan me vragen wat ik zou willen zeg ik ook altijd zou wel een broertje voor ons meisje willen dan.
ik was er 100% van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen tot de echo aangaf dat ik een meisje krijg! Ik moet zeggen ik ben super blij ik hoopte op een meisje haha. Snap je helemaal hoor! geniet er nog van!
Ik had altijd gedacht dat ik een jongensmama zou zijn. Tot ik zwanger was van m'n dochter en zeker wist... het is een meisje! Nu zwanger van nr 2 en heb nog geen idee, maar nog een meisje zou ik (en m'n man) wel erg leuk vinden. Vrienden van ons kregen na hun dochter een zoon en zeiden tegen m'n man; zal je tot het "recept" voor een jongetje wel geven. M'n man regageerde meteen, misschien wil ik dat wel helemaal niet. Hij ziet zichzelf als meisjespapa. Nou ja nu hebben we vooral, zeer cliché, als het maar blijft zitten en gezond is.
Ik dacht een jongen voor de 20w echo, mijn man een meisje. Hij kreeg gelijk. Maar ik vond het geweldig, ik wilde altijd al een meisje.. was helemaal blij. Even verbaasd, maar heel blij! Nu ik zwanger ben van de tweede maakt het me eigenlijk niet zoveel uit.. en jongen zou ik leuk vinden, gewoon, omdat het 't andere geslacht is, maar een meisje net zo leuk. Heb wel heel erg t gevoel dat het een jongen is deze keer maar dat was bij mn dochter ook dus ik zie het wel haha!