Vind het wel leuk om ook een topic te openen, voor bij wie de baby veel haar heeft. Hier is A. met een flinke bos geboren en nu is ze 3 maanden en het groeit als kool...... krijg altijd als eerste reactie: "wat een bos haar" Eerste bij geboorte en tweede foto 3 maanden, kreeg laatst bij zwemmen een opmerking van een andere vrouw: "het lijkt wel of ze een pruikje op heeft" :x
supppppper schattig !!!! zo veel haar idd net een pruikje... mijn zoontje heeft een veel haar vanachter maar vanboven en de zijkanten niet zoveel...dus geen foto
onze zoon is met een mega bos haar geboren. En met 5 maanden toch maar eens naar d ekapper gegaan, even warrig (nog wel) knippen, niet te veel.... Ben benieuwd of baby 2 ook zoveel haar krijgt.. zou ook wel een kale baby leuk vinden.. echt baby baby, onze jongen leek zo groot al, door flinke bos haar.
Hier ook een meisje met heel veel haar! Ik krijg idd ook altijd als eerste te horen dat ze zo'n mooie bos haar heeft
Wat een mooie koppies! Ik ben vetjaloers, (ben de TS van het haarloze topic). Volgend jaar hoop ik ook een foto te mogen plaatsen .
Een foto waar ons meisje net geboren is Bekijk bijlage 289873 En eentje van vorige week. Bekijk bijlage 289875
de 1e foto is van 1 van de 1e dagen en de 2e is van afgelopen week, net voor de kapper (hij is inmiddels al 4x naar de kapper geweest)
Ok...ik sluit me aan bij deze club! Op de eerste foto is ze 3 weken, op de tweede foto is ze ruim 8 maanden, gisteren gemaakt! (al zie je niet heel goed hoe lang het is, staartje is hier wel goed zichtbaar. Als ik dat niet maak zit al het haar voor dr gezicht en ziet ze niets meer hihi)
Wat een knappe kids! hier ook 2 kids geboren met een flinke bos haar.. bij dochter was t zelfs nooit uitgevallen en echt haar eigen haar.. bjj zoon heb ik t idee dat t op sommige plekken nu wel wat mjnder is dus wel eerst at uitvalt.. hoor ( en hoorde) ook continue wat een bos haar! Dochter was van baby af aan mooi model voor mn webshop ( kan t zoon helaad niet aandoen lol)
Wat leuk, jij kon al een speldje in doen toen ze nog zo klein was, dat lukt bij A. niet want het is heel springerig. Echt leuk om te zien al die bossen haar bij die kleine koppies
Wat schattig die fotos van kindjes met veel haar! Mijn dochtertje had ook veel haar toen ze net was geboren en pikzwart. Het viel na een tijdje uit om toen donker blond te worden. Heb een maandje terug ofzo voor het eerst haar baby haartjes afgeknipt want die zijn veel dunner dan het 'echte' haar.