Als je naar bevallings lijst forum gaat een stukkie naar onder is er een heel topic met mama's die uitgerekend zijn in oktober daar kun je ook mee kletsen Ik ben 24 oktober uitgerekend en ben nog veel misselijk maar zit verder wel lekker in mijn vel en heb verder nog niet echt ergen last van gelukkig
Dubbel gefeliciteerd! Wat fijn dat je nergens last van hebt! En dat met 2 groeiende wonder in je buik.
Hippo89, ik zag het. Het is daar alleen wel rustig nu, lees ik. Fijn dat je je goed voelt...ook al lekker aan het groeien?
ik ben 27 oktober uitgerekend.. en heb nergens last van.. Behalve hooikoorts.. mag mijn normale medicijnen nu niet slikken.. Dus ga niezend en snotterend de dag door.. Maar verder geen klachten.. Ik begin ook al aardig te groeien.. Vanmorgen t hartje mogen horen bij de vk.. heerlijk geluid is dat!
Hi Mommy's Ook ik 26ste uitgerekend. Eerste twaalf weken waren totaal niet leuk elk kwaaltje BAH... Ook mijn crohn speelt op helaas maar ik mag verder niet klagen vandaag dan hahaha.... Merk wel dat sinds het weekend me buikje eindelijk gaat groeien !! Jipppie en jullie ?
Ik 04 okt. Ben vanaf week 6 tm 15 misselijk geweest maar niet met overgeven. Voel me prima. Morgen de 20 wkn echo!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/416649-oktober-2013-a-243.html Heb je bij deze gekeken? Daar kletsten de meeste oktober mama's mee en het is aardig druk. Ik ben 22 oktober uitgerekend en heb nu weinig kwaaltjes
Ik ben 13 oktober uitgerekend. Ik heb totaal nergens last van aan kwaaltjes en tot nu toe heb ik een enorm fijne zwangerschap. Ik geniet er echt lekker van.
Hier 5 oktober uitgerekend, heb eigenlijk ook nergens last van. Soms een beetje moe, maar verder gaat alles gelukkig goed. En over 9 daagjes de 20 weken echo!
Ik ben 18 oktober uitgerekend. Ben van week 6 t/m 8 misselijk geweest. Nu alleen nog maar genieten, heb ook al een mooi rond buikje. Voel me prima. Vanavond geslachtsecho
2 oktober uitgerekend. tot week 14 misselijk geweest. Nu aan het genieten van het vlinder gevoel in mn buik...
Ik ben 23 oktober uitgerekend en vanaf week 6 hartstikke ziek gevoeld. Sinds week 15 is het iets verbeterd maar voel me nog zeker niet goed . Dit had ik niet verwacht.