Hallo Vanaf jan dit jaar lopen we nu in Zwolle om onze wens van een het krijgen van een kindje in vervulling te zien gaan .We hebben de afgelopen maanden de nodige onderzoeken gehad en alles is oke dus groen licht voor IFV/ICSI . Intake gesprek gehad met de vp over hoe de behandeling gaat instructie's over het prikken maar ik heb voor de iui ook moeten prikken dus dat weet ik wel . Maar daar voor was er maar 1 injectie en nu moet ik 2 !En zodra de nieuwe cyclus weer begint moet ik bellen en injectie's zetten . Vandaag is dus mijn nieuwe cyclus begonnen dus de eerste injectie decapeptyl geprikt en de kliniek gebeld om een afspraak te maken voor de start echo morgen ochtend om 9:15 dan gaan ze kijken of alles okeej is en dan mag ik menopur 225 E er bij gaan prikken en dan hopen dat het goed zijn werk doet en we gauw voor de punctie mogen ! Hoop dat het allemaal goed gaat verlopen en natuurlijk met een mooi eind resultaat !!
Vanmorgen voor de start echo geweest en alles zag er prima uit dus mag ik starten met de menopur injectie's . Het klaar maken van de injectie is even een werkje omdat ik 225 E moet spuiten maar de injectie zelf valt me reuze mee en de decapeptyl ook . Nu maar hopen dat ik niet al te veel last krijg van bijwerkings maar dat is altijd afwachten . Volgende week donderdagmorgen weer voor een echo en dan kijken ze hoe de stand van zaken is hoeveel eicellen er zijn en hoe groot . Er komt een spannende tijd aan !!
Heel erg veel succes en hopelijk een mooi resultaat!! In Zwolle ben je in goede handen, wij zijn er ook onder behandeling geweest en hebben het altijd als heel prettig ervaren.
Hallo Straks weer voor een echo om te kijken hoeveel eicellen er zijn en hoe groot ze zijn . Het prikken gaat goed daar heb ik geen enkele moeite mee alleen de bijwerkings ben ik wat minder blij mee ! Mijn humeur is niet altijd even goed en wat last van misselijkheid en hoofdpijn maar het ergste vindt ik nog dat mijn gewicht om hoog schiet :x . Sinds ik begonnen ben met prikken is er 1,2 kg bij terwijl ik goed oplet wat ik eet !! Nou ja hopen dat het niet voor niks is !
Vanmorgen voor de vervolg echo geweest . Ben nu 1 week aan het prikken decapeptyl en 225 E menopur . Rechts zaten er 3 waar onder 2 kleintjes en 1 van 10 mm en links zat ook 1 van 10 mm .Baarmoederslijmvlies zag er ook goed uit . Ik heb aan de vp gevraagd of het goed was ja hoor zegt ze gaat goed . Ze moeten nog even flink groeien . Ik vertelde dat ik bij de iui pogings meerdere eicellen had maar ik gebruik er nu decapeptyl bij dus dat kun je niet vergelijken zei ze . Nu weer verder met prikken en maandag weer voor een echo . Ze vroeg hoe het ging .... nou goed zei ik ....maar baal er alleen een beetje van dat ik in de afgelopen week ruim een kilo aan gekomen ben dat is waarschijnlijk vocht wat je vast houd zegt ze .
Hoi decembergirl, wij lopen ook sinds begin dit jaar bij zwolle. Ik zit zelf eerst aan de pil, dit heb jij niet, mag ik vragen of jij weet hoe dit wordt besloten, ik snap er zelf niet zoveel van . 3april hebben wij onze 2de intake en dan staan we ook gelijk voor april ingepland voor de 1ste icsi. Liefs.
Hallo Tja dat weet ik eigenlijk niet wanneer je wel of niet eerst de pil moet gaan slikken . Ik heb er ook niet naar gevraagd omdat we meteen mochten gaan beginnen met prikken als mijn cyclus weer begon . Straks weer voor een echo ben benieuwd hoe het nu is met de eicellen of ik nog door moet gaan met prikken of dat er een afspraak voor een punctie kan worden gemaakt .
Hallo Weer terug van de echo en het zag er goed uit . Rechts : 1x 13 mm,3x 12 mm en 1 x 11 mm Links : 1x 14,5 mm,1x 13 mm en 1 x 11 mm Ze moeten nog even verder groeien maar dit is goed zei de vp . Heb weer nieuwe injectie's mee gekregen en moet donderdag weer voor een echo maar als ik kijk hoeveel ze nu al in een paar dagen gegroeid is dan komt het wel goed .
hallo Vanmorgen weer voor een echo geweest en ze waren flink gegroeid . ze waren nu 1 x 14 mm ,1 x 16 mm, 2 x 17 mm, 2 x 18 mm, 1 x 20 en 1 x 21 . Baarmoederslijmvlies zag er ook goed uit ! Morgenochtend weer voor een echo en hoog waarschijnlijk is zondag de punctie zei de vp !
Hallo Vanmorgen weer voor een echo geweest . Yessss zondagmorgen 9:00 voor de punctie !!! Ik krijg een klein roesje omdat het erg lastig en pijnlijk is om aan de rechterkant alles goed te kunnen zien . Tijdens de echo's ging het nog maar zegt de arts we gaan het tijdens de punctie wel even doen . Mijn vriend heeft al zaad ingeleverd en dat is ingevroren omdat het al een paar keer gebleken is voor de iui dat hij het erg lastig vindt om onder druk te leveren maar we gaan het wel proberen om vers zaad mee te nemen . Het is de bedoeling dat we voor ivf gaan maar mocht zondag nu blijken dat het zaad toch wat van mindere kwaliteit is dan gaan ze over op icsi ze noemden dat een escape icsi . En als alles goed is gegaan met de bevruchting dan is woensdagmiddag de terugplaatsing ! Dus vanavond om 22:00 pregnyl prikken (2x) ...heb mijn alarm in de telefoon gezet want ja dat moeten we niet vergeten !!!
Decembergirl, super spannend zondag de punctie!! Weer een stapje dichterbij . Heel veel succes!!! Fijn weekend, liefs
Vanmorgen de punctie gehad en dankzij de pijnstillers en een klein roesje was het wel te doen ! De oogst was 7 eitjes . Het mee nemen van vers zaad ging niet dus gaan ze het ingevroren zaad gebruiken . En gaan we voor icsi ! Morgen tussen 12:00 en 14:00 worden we gebeld met de uislag of ze goed zijn bevrucht en hoe laat woensdag middag de terugplaatsing is . Vandaag ook beginnen met het in brengen utrogestan.
Fijn dat de punctie goed ging! En 7 eitjes is een mooie score! Succes met afwachten, ik hoop dat jullie mooie bevruchtingen hebben.
Ze hebben gebeld er waren bij de punctie 7 eicellen en daar van waren er 5 rijp en 2 daarvan zijn goed bevrucht ! Woensdag om 14:15 terugplaatsing ! Voor als nu zag het er goed uit zei ze !