Schuldhulpverlening/bewindvoering

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavan4kinderen, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Fijne duidelijke uitleg!

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik denk dat jullie al goed bezig zijn en misschien is het wijsheid om al qua leefgeld zo te leven, ik weet niet of jullie al besparen op dingen of vanalles stop gezet hebben.
    De zakelijke lening hoe zit die in elkaar? Kan je daar iets mee qua rente etc?

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij hebben van 2005 tot 2008 in de WSNP gezeten en ons leefgeld was 80 euro per week; 2 volwassenen en 1 kind van destijds 7 jaar.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Grip op de Knip is inderdaad best nuttig! Ik heb voor mijn stage Maatschappelijk Werk de cursus gevolgd en er kwamen best verassende dingen uit. Zo was er een dame die het gevoel had dat haar geld zo tussen de vingers doorglipte. Tijdens de pauze bestelde de meesten gewoon koffie maar zij bestelde Irish Coffee wat natuurlijk veel duurder was.

Ik heb zelf geleerd dat het wijs was om bonnetjes van studieboeken en afspraakbrieven van artsen te bewaren, om terug te vragen van de belasting. Zo kun je bewijs aanleveren.
    Ik vond het een nuttige cursus voor iedereen, niet alleen als je al schulden hebt.

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik wil graag schuldhulp maatje worden bij Grip op de knip. September begin ik met de cursus. Hopelijk is het iets voor me en kan ik gezinnen helpen met hun problemen.

Lumiere vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina