hoi ik heb 2 weken geleden een keiZersnede gehad. ik zou net een middag dutje g aan doen wil naar boVen lopen met me dochtertje en opeens loopt er iets langs me benen. dacht eerst dat ik me ontlastING liet lopen maar toen zag ik dat me sok rood werd. het liep er heeeel snel uit en heeeeel veel en daarbij het stonk gigantisch en er zaten behoorlijk grote stolsels bij. iemand enig idee hoe dit kan en of ervaring mee?
Een kennis van mij heeft het ooit ook gehad na een ks en toen bleek er nog wat placenta achtergebleven te zijn. Dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo hoeft te zijn, maar daar moest ik gelijk aan denken. Als je bloed bljft verliezen, zou ik voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen.
Jup, dokter bellen. Misschien is het gewoon ineens weer heftig vloeien (dat hoor je vaker), maar het kan ook zijn dat er idd toch iets is gaan ontsteken oid (gezien de stank). Dus beter het zekere voor het onzekere en even de HAP bellen en het voorleggen. (Persoonlijk zou ik door een gynaecoloog gezien willen worden, just to be safe, heb zelf een infectie gehad en dus extra voorzichtig hiermee.)
ze zij dat het een waarschuwing van me lichaam is dat ik het rustiger aan moet doen. heb nog niet weer zo'n grote bloeding gehad maar verlies nog steeds aanzienlijk veel oranje/bruin/rode drap. t zal er wel bijhoren?