Bekers van mepal! Die met een draaideksel. Mijn oudste gebruikt hem al 3,5 jaar en mijn jongste 1,5 jaar, beiden nog nooit gelekt en kunnen tegen een stootje. En je hebt ze in alle kleuren en tekenfilm versies, gewoon bij de speelgoedwinkel of blokker enz.
mepal idd. Wel zelf afwassen, niet in de vaatwasser zou ik adviseren. Wij zijn ook altijd tevreden met een beker van de hema. De roze variant met vlinder hebben wij een zijn er tevreden over. hij is ook in het blauw met groen dacht ik. Een dopper is ook handig. kun je als fles uit drinken maar ook de hele dop als bekertje gebruiken.
Mepal is idd goed. Heb alleen nooit zoveel zin om de dop uit elkaar te halen met dat ventiel. Heb nu ook de bekers van de Hema. Die lekken ook niet.
Metal bekers gaan na een tijd bij mij altijd toch weer lekken... wij hebben tegenwoordig ook een dopper. Je kan er evt ook een sportdop bij kopen. Ze zijn ook ideaal met schoonmaken
Ze heeft een Mepal beker met drinktuutje, ern Hema-rietjesbeker en een Dopper. Geen van drie heeft ooit gelekt. (Tot nu toe dan ) de hema rietjesbekers gebruik ik al erg lang en die gaat altijd als 'extra' in haar tas met water.
Mepal bekers zonder tuutje. Met tuutje hebben we er drie van. Eentje lekte regelmatig, andere alleals het ventiel niet goed zat of tuutje sprong omhoog doordat de tas viel. Ik gebruik vooral de gewone
of de bekers van tupperware, die lekken hier ook nooit. zowel de kinder bekers als de flessen niet maar de mepal en hema rietjesbeker ook niet
Dank jullie voor de antwoorden. Zo'n Dopper, waar kan je die kopen? Die andere bekers zag ik op de intertoys site staan.