Ok.. nav speelgoed... nu tekenfilms.. Welke keek je zelf graag, en kijk je nu met de kleine? Ik keek graag naar de Troetelbeertjes... en nu kijken we samen op dvd
hier is dochterlief groot fan van My Little Pony... ik moet eerlijk zeggen.. dat ik dan meestal wel op de bank zit maar ondertussen op de ipad aan het spelen ben... na 300x dezelfde my little pony dvd ben ik er wel beetje klaar mee en eh.. we kijken vaak "Er was eens... Het lichaam" dat vond ik vroeger al erg gaaf en vrienden bleken de hele serie (en nog een paar anderen daarvan) op dvd te hebben. maar wat ik ook wel graag kijk met dr.. is The Neverending Story. Geen tekenfilm maar wel super
oh god ja the neverending story, mooooooi! maar goed, das geen tekenfilm. Van vroeger: De Smurfen en Sesamstraat (oke, das ook geen tekenfilm), leuk he dat sommige dingen niet veranderen!
@kimke: ik moet het ook voor mezelf een beetje leuk houden he af en toe even iets anders dan een tekenfilm..
Barbapapa, maple town, bassie en Adriaan, babar, David de kabouter, tja wat niet? Nee, kijk natuurlijk onderhand niet alles meer mee. Maar is wel leuk al die 'oude' tekenfilms voorbij te zien komen en af en toe even mee te spieken
Ik spaar Disney classics en die kijk ik nu samen met mijn zoontje. Zijn favoriet: Kung Fu Panda (maar kijkt hij maar een half uurtje van). Mijn favoriet: Jungle Book (nog niet met hem gekeken) We kijken nu vaak naar: Lady & de vagebond, de Aristokatten, Finding Nemo en natuurlijk Winnie de Pooh (maar die is voor mij ook nieuw) En hier ook in huis: Maja de Bij! (erg grappig om weet te zien), de Smurfen, Barbapapa, Wicky de Viking, Nils Holgerson, David de Kabouter Oja, Nick en Nick jr staan hier eigenlijk nooit aan.. veel te bang dat die enge Spongebob langs komt
Thijmen vindt de smurfen en de gummiberen wel leuk en hij kijkt nu op pebble ook wel eens seabert, er was eens het lichaam enzo. Maar het valt me wel op dat die oudere tekenfilms nog best heftig kunnen zijn. Op disney junior en nick jr is alles redelijk gekuisd in taal en wat er gebeurt, maar dat is met bijvoorbeeld seabert heel anders...
Tom en Jerry, Ducktales, Smurfen en David de boskabouter, Disney DVd's (tekenfilms) Pieter Post, Berenboot, Bassie en Adriaan, Tita Tovenaar, Freggels (hoe schrijf je dat haha) , Fabeltjeskrant, Pepi en Koki, Sesamstraat ( films en series). Vond Tiktak ook altijd geweldig als kind maar dat is volgens mij nergens meer.
Verkopen ze tiktak niet bij bol.com? Ik dacht dat ik laatst een dvd had gezien (kan ook in de speelgoedwinkel zijn geweest).
Ja, de troetelbeertjes! Kun je die op dvd kopen? Is de beeldkwaliteit wel goed dan? Ik keek de troetelberen, Candy ofzo (meisje met grote blauwe ogen en een blonde paardenstaart), Little Pony's en nog veel meer van hierboven genoemde series. Mijn dochter vindt Little Pony's leuk (ik heb per ongeluk een Engelstalige versie gekocht, maar voor haar geen probleem).
Hier gaat het echt met vlagen. Lisa wil momenteel bijna altijd TikTak kijken (dvd 'oh oh een ei' heet ie geloof ik) en Dumbo is nu favoriet. Bambi vinden ze ook heel leuk. Eva kijkt graag naar Assepoester en Sneeuwwitje. Echt de oude originele films dus. Verder kijken we wel eens wat er voorbij komt op televisie: snorkels, Nils Holgerson, BoesBoes.
Hier ook zo af en toe de snorkels en barbapapa! Zo leuk dat zij er nu net zo van geniet als wij toen.
Scooby Doo! Is op Boomerang, wel Engels maar hij snapt het aardig. Tom & Jerry kijk ik ook graag mee. Of Wacky races.