Welke poppenkast?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje wilt een poppenkast om voorstellingen mee te maken als zijn verjaardagscadeau. anders wist hij niet wat hij wilde. hij wil nooit speelgoed, zelfs als we in zo een speelgoed winkel rond kijken.daarom is het zo moeilijk om iets voor hem te vinden. ik ben blij dat hij nu dus iets gevonden heeft dat hij echt wilt.
    wie heeft zo een poppentheater? een stevige die niet zomaar omvalt en tijdje mee kan gaan? waar heb je het gekocht? hoeveel kostte het?

verder:er is nog half jaar totdat zoontje jarig is. ik ben er toch mee bezig. wie heeft mooie ideeen als kadoo voor een 5 jarige jongen?

alvast bedankt voor de berichten. groetjes!

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    niemand?

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    echt geen kinderen die poppen laten dansen?geen theater liefhebbers? jammer zeg.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee sorry, ik geloof dat er nog heel weinig met poppenkasten wordt gedaan.
    ik had er volgens mij wel 1 vroeger of in ieder geval heel veel poppen. Kan best dat ik die poppen dan mee naar school nam. Maar waar ik dan mee speelde was wel dik hout. Misschien kan je het zelfs zelf maken ? Weet niet hoe handig jullie zijn. En je zoon dan op canvas doeken (bij action heel goedkoop) achtergronden laten schilderen. Dat kunnen jullie wel vast samen doen.
    op google vindt je vast een poppenkast kast.

succes ! Ik zie het nog maar weinig.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hahahah wat erg zeg. zoontje doet nu wel zelf wat.maar als hij 5 is kan hij wel aan zijn vrienden voorstellingen maken. hij laat zijn vrienden wel erg lachen als hij popjes laat spelen.
    ik vond wel n paar op internet.maar ze lijken me niet zo stevig.ik ga door met het zoeken.
    bedankt voor je bericht!

Deel Deze Pagina