Nou ik voel me niet schuldig wat betreft de kilo's maar ten opzichte van de baby, dan ben ik bang dat mijn ongezonde patatje met veel mayo van zonet, niet gezond is. Daar zit ik dus het meeste mee...ik eet overdag altijd veel fruit, magere zuivel en volkoren brood, maar savonds weinig trek in avond eten, prop inderdaad wat groente naar binnen en een haring of een eitje is het enige wat erin gaat wat betreft eiwitten, maar dan savonds laat krijg ik trek in koek en patat! zucht...en als ik dan de patat op heb, was het niet eens lekker!
Ik voel me wel rot over de kilo's.. Voor mijn eerste zwangerschap wilde ik graag 65 kilo wegen, maar woog 70, ben toch 16 kilo bijgekomen. En 10 kilo afgevallen. Om van de 76 naar de 70 terug te gaan was erg moeilijk voor me. Toen Layla 5 maandjes was woog ik 73 kilo en werd ik weer zwanger. Nu ben ik 18 weken morgen en inmiddels al 3 kilo bijgekomen. Gewoon erbij gegeten waarschijnlijk Nu wilde ik vandaag minderen, maar denk potverdorie de hele tijd aan chips en koekies
haha terwijl ik dit lees lig ik met een pak bastonge koeken met laptop in bedkben nu 32 weken zwanger en 5 kilo aangekomen iki eet heel gezond groente fruit melk enz.....MAAR snoep ook echt heel veel.....tot nu toe geen last van suiker hoge bloeddruk en gewicht valt ook mee dus....terwijl ik zwaar van mezelf ben!!ik sta wel elke week op de weegschaal zodat ik wel weet wat er aan komt niet dat ineens heel veel aan ga komen ofzo!!!dus ik zou zeggen houdt het in de gaten en geniet lekker van je zwangerschap met de bijbehorende eetaanvallen!!haha
Ik heb net een halve reep melkchcolade met nootjes op van Milka. Voel me niet schuldig. Ten eerste heb ik vandaag echt niet veel gegeten, ten tweede heb ik veel fruit en groente gegeten, ook netjes mijn avondeten (vlees, aardappelen en heel veel salade). Het enige waar ik me aan zondig is nu die chocolade. Ja, oke..misschien neem ik zo nog een stuk vers Turks brood