Ik hoop niet dat ik hier OOIT last van krijg!!! Het siert je, dat je jezelf opoffert voor je kinderen, maar de dag dat ik stop met shoppen voor kleding, zal een zwarte dag worden voor de economie in dit land. Ik ben dol op shoppen en kleding!
Ik vind het ook erg herkenbaar, zelfs mijn man bromt met mij als ik ga winkelen dat ik eens wat oor mezelf moet halen en niet altijd alleen voor anderen, wordt zlfs na gesmst of ik al wat voor mezelf heb . Ik koop oor mezelf bijna nooit iets, moest vorige week wel, had nog maar 1 broek die paste en heel was, mara dan nog heb ik 3 mooie tweedehands gekocht , maar ach ik kan weer vooruit
Ik herken het (gelukkig) niet. Ik voel me eigenlijk nooit schuldig en ik koop meer voor mezelf dan voor mijn kind. Maar mijn zoontje komt absoluut niks te kort hoor.. dat is het belangrijkste toch
als ikga winkelen kom ik altijd terug voor me kids en de papa.. nooit wat voor mezelf endan zie ik een x wat endan word ik gedwongen door mijn man het te kopen ..
hahahaha herkenbaar!!! ik voel me zooo schuldig als ik wat spullen voor mezelf heb gekocht en voor de kids 1of 2 truitjes ofzo.. oeffffff
Als ik weer eens teveel gekocht heb voel ik me daarna ook wel eens schuldig. Maar aan de andere kant ben ik dan ook super blij met mijn aankopen Mijn man houdt me nog een beetje in bedwang daar ben ik wel blij om
+1... Ik denk dat mijn man blij zou zijn als ik eens alleen voor hem of voor ons dochtertje ga winkelen. Ik koop het meeste voor mezelf, maar ook wel veel voor mijn dochtertje en soms ook iets voor mijn man... Hij vind kleding minder belangrijk dus dat scheelt.
Zo heel raar ben ik dus niet.. Mijn man wil dat ik binnenkort echt ff nieuwe kleren voor mezelf koop. De kasten van de meiden zitten tot de nok toe vol en ipv een nieuwe shirt voor mij, neem ik yoch shirtjr #31 mee voor Julia of #23 voor Jasmijn, lol Nu ben ik echt aan een nieuwe garderobe toe. Iets te rigoreus geweest tijdens de nesteldrang en mijn kledingkast, de helft is positiemode, oops!!
+2 Ik ken geen schuld-, "te-veel-gekocht", "te-duur"- gevoel als ik iets voor mijzelf of voor kinderen gekocht heb
Goh, ik wou dat ik dat ook gewoon naast me neer kon leggen... Ik heb net mijn moeder mijn aankopen laten zien en gezegd dat ik me dus schuldig voel, zij verklaarde me ook voor gek... Ik heb allemaal uitverkoop-spul en dan toch nog dat gevoel...