schuldig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sam, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hey, allemaal ik wilde een foto in mijn album zetten van sam, maar weet niet goed hoe dat moet. Verder gaat het nu gelukkig weer super goed ze heeft toen ze een week oud was in het ziekenhuis gelegen ivm. gaatje in haar hartje. het gaat nu weer goed ze moet wel om de 3 maanden onder controle blijven. Vond het echt heel moeilijk om haar achter te laten, heel veel huilen en dan net bevallen en nog met trekkende hechtingen maar dat voel je op dat moment niet dat kwam later er wel uit. en nu zijn we zo aan het genieten ze doet het zo goed ze sliep na 4 weken al door heerlijk. en ik mag begin augustus weer beginnen met werken en daar heb ik weer heel veel zin in. Vindt dat wel raar om te zeggen dan lijkt het net of ik niet blij met haar ben. heeft een van jullie dat misschien ook weer zin om te werken, en je daar ook weer schuldig over voelen!!!! :( :( :(

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin om terug te werken, maar dat komt ook wel door de sfeer op m'n werk. Zal hoogstwaarschijnlijk ander werk gaan zoeken.
    Maar moest ik op een leuke plaats gezeten hebben om te werken, denk ik wel dat ik ook weeral zin zou gehad hebben om terug te gaan.
    Je hoeft je daar toch helemaal niet schuldig om voelen omdat je terug wilt gaan werken, daarom zie je je baby toch niet minder graag of ben je minder blij met haar.

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik wilde helemaal niet terug naar mijn werk, maar toen ik eenmaal weer begonnen was vond ik het heerlijk.
    Je hoeft je daar echt niet schuldig om te voelen hoor, denk wel dat het goed is dat je ook nog iets anders hebt dan alleen maar je beeb. Tenminste zo voel ik het.

4. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    heerlijk vond ik het, om weer te beginnen. Het thuiskomen is dan nog mooier. Ik werk gewoon heel graag en als ik na een werkdag weer naar mijn kerels kan, dat is gewoon heerlijk. Anders zat ik veel thuis en was het fijn om er aft en toe eens uit te gaan, nu is het heerlijk om thuis te komen!!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als je bij jouw eigen bericht op album klikt, verschijnt jouw album. Hier kun je een foto uploaden. Wijst zich eigenlijk vanzelf.

Deel Deze Pagina