Hey girls. Daarnet weer wat meegemaakt. Kleine meid had al een tijdje last van krampen en nu had de vroedvrouw ons BALYFEN aangeraden. We hadden ze gisterenavond 6 druppeltjes gegeven (ze mag er eigenlijk 8 hebben) en deze ochtend ook weer. Deze morgen was ze pas wakker om 8uur smorgens!! Goed, ze slaapt al lang door en omdat ze de afgelopen dagen veel last had van krampen dacht ik dat dit wel normaal was. Maar..lauren viel na haar papjes terug in slaap dus ik vertrouwde het boeltje niet. Ik bel naar kind en gezin en dat product mag blijkbaar niet meer gegeven worden!! Zo erg was het niet maar mag het toch niet meer geven.. man man ik kan die vroedvrouw de kop in kloppen!! Nu had lauren daarnet een volle pamper.. en het was gewoon geel.. niet platter dan anders maar er zatte zwarte puntjes in! Online heb ik al zien staan dat dit kan door banaan of "losec.. ook iets voor de maag DENK IK".. kan dit ook door die balyfen komen?
Ik ken het niet Zal allemaal wel meevallen Geef je bv want dan kunnen er ook pitjes in de ontlasting zitten Ik gebruikte ABC dolphilus van Solgar bij onze dochter en hielp erg goed. Is wel prijzig maar je moet wat Ik zou je geen zorgen maken ieder geval
Balyfen ligt hier gewoon nog in de apotheek, dus zo'n ramp zal het wel niet zijn. Niet te druk in maken.