Mijn man heeft een folder aangenomen van Budgetenergie en hij was zo druk met dochter dat wij nu zijn aangemeld. Heel gemeen en slim natuurlijk. Budgetenergie blijkt gewoon van Nuon te zijn! Het vastrecht of zoiets is jaarlijks 77 euro en bij Eneco iets van 25 euro. Ook beweren ze dat Eneco helemaal geen stroom meer levert maar dat Stedin dat doet. Kortom: honderd redenen waarom wij dus moeten overstappen. Ben er niet van gediend dat ze zo weten gebruik te maken van de rommelige sfeer in huis dat ze binnen 10 minuten met een nieuwe klant buiten staan. Wie heeft Budgetenergie en zijn ze écht goedkoper?
Bij ons scheelde het echt! Wij hadden ze vorig jaar maar zijn dit jaar ivm een mooie actie weer overgestapt naar een ander
Ik stap elk jaar over, maar was best tevreden over budgetenergie. Geen flauw idee of ze echt goedkoper zijn, ik zoek elk jaar de goedkoopste uit. Meestal zijn ze dat dan ivm de welkomstkorting.
Natuurlijk levert Stedin de stroom, maar dat is bij elke energieleverancier zo: uiteindelijk krijgt iedereen dezelfde stroom door het stopcontact, via Stedin of welke leverancier er in jouw regio actief is. Verder, tsja, je kunt hen van misbruik beschuldigen, maar je man had natuurlijk gewoon nee moeten zeggen....Ze staan hier ook weleens voor de deur maar ik ga er op geen enkele manier op in. Overigens kun je binnen 14 dagen deze overeenkomst zonder opgaaf van reden gewoon opzeggen. Dat is onlangs wettelijk zo geregeld. Wij stappen elk jaar over naar de goedkoopste leverancier van dat moment, dat verschilt per jaar.
Wij zijn ook vanwege de welkomstkorting van toen 400 euro overgestapt. We kregen dat jaar meer dan 1200 euro terug op een maandbedrag van 149 voor stroom en gas. Zonder die welkomstkorting waren we nog goedkoop uitgeweest. We werkten toen wel veel en het huis is enorm goed geïsoleerd. Maar mag je niet nog een x aantal dagen zonder opgaaf van reden van je aanmelding af? Ik had me ooit aangemeld bij een leverancier maar toen hoorde ik heel lang niets. Ik heb toen gebeld, en ja, het stond in de computer. Er werd aan gewerkt, ik heb gezegd dat het van mij dan niet meer hoefde, dat was prima.
Ben tevreden over BE. Goedkoper ook hebben ze mn overstapboete betaald. En ja Stedin levert das toch standaard. Ook aan deur aardige eerlijke jongen. Ik ben goedkoper uit iig. Heb toen ook gebeld met eneco om ze te vertellen wat be me aanbood. Die jongen had precies aangegeven wat we voor gas en electra zouden betalen. Eneco kon er niet onder. Ze waarschuwde me nog met eventuele nare ervaringen maar ik heb geen nare ervaring ondervonden. Vastrecht is bij be eenmalig per jaar. Elders pm in prijs verwerkt. Volgens mij heb j j er niet in verdiept en voel je je 'gepakt'.