Is die 1700 de fout van die budget instantie dan? Want dan zou het begrijpelijker zijn als jullie dan zelf het budget in handen kregen
o dit dacht ik, ik heb het even nagezocht, maar wat ik bedoelde was dus het minnelijke traject, en daar zit renates vriend niet in. @Renate succes! het klinkt wel positief wat er uit het gesprek is gekomen.
@lavendelay, nee het blijkt dat het wel de fout is van mijn vriend.. en het klopt wel hoor, dat je eerder dan 3 jaar uit de wsnp kan, de moeder van een vriend van mij heeft er ook maar 2,5 jaar ingezeten.
Alleen als je alles hebt afbetaald,dan kan je eerder uit de wsnp komen. dat is mij altijd verteld,Waarom kwam die moeder van een vriend van jou er eerder uit dan?
@kiwi08 nee, maar heb hier een kopie liggen met de inkomsten en uitgaven en aangezien er vanaf augustus geen boedelafdracht meer is (omdat de oorspronkelijke schuld dan weg is) kunnen we dus heel wat meer weekgeld krijgen.. bovendien hebben hun die 1709 euro schuld berekend als 71 per maand.. maar dat kan dus ook veel meer zijn, dus zijn we er misschien binnen een jaar al wel af..
Dat probeer ik al heel de tijd neer te zetten.. Als jij je schulden helemaal heb opgespaard,mag je eerder het traject verlaten!omdat je dan alles hebt afbetaald! Maaaaaaaar,net zoals Lavendelay,mag je er niet zomaar een half jaar eerder tussenuit!omdat ze zo "zoet"zijn geweest.. Gewoon vette Bullshit!!
Niet om het 1 of ander maar ik vind dat er hier wel nare reacties neergezet worden zeg. Je kan inderdaad niet eerder uit de wsnp omdat je zoet bent geweest ook dat geloof ik zelf ook niet maar het kan zeker wel eerder als de 3 jaar als je 1/ alles al voor de 3 jaar hebt afbetaald 2- als er te weinig draagkracht is.
Zie hierboven Als je weinig draagkracht hebt dan kan het zijn dat je sneller uit de wsnp kan En jaaaaaaaa dat hadden we!!