Zo boos!

Discussion in 'De lounge' started by Meisje1982, Sep 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

Jan 5, 2010
    257
    0
    0
    een of andere idioot heeft vanmorgen mn kat doodgereden! Ben toch wel zo boos, hij is niet eens gestopt! Wat een hufters leven er op deze wereld... Ik snap best als je niet zo veel met katten of andere beesten hebt maar neem iig het fatsoen om te stoppen!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Vreselijk

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    afschuwelijk! Wat zielig voor de poes en voor jou natuurlijk.
    Maar mss heeft degene het niet gemerkt? Kan ook nog.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Sterkte.. :(

5. Kit

Kit Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,132
    0
    36
    ZZP'er
    Oh wat erg :( Onbegrijpelijk dat mensen door kunnen rijden... Sterkte!!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oh wat zielig, sterkte.

7. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Aaahh :( Ik ben zeer gehecht aan mijn huisdieren, ik zou het er erg moeilijk mee hebben als ze overlijden,,

Sterkte

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meid wat een hufter zeg bah bah
    snap echt niet dat ze zo iets doen
    onwijs veel sterkte heel veel sterkte:(

9. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

Jan 5, 2010
    257
    0
    0
    Ik vindt het ook echt verschrikkelijk, hij was net 3 weken ouder als mijn zoontje. Zo'n mooi en lief beestje! (zie foto)
    De bestuurder moet het wel degelijk door hebben gehad. Bovendien mag er door werkzaamheden niet harder gereden worden als 30 en hij reed zeker 80... langs woonhuizen. Compleet overantwoord.

10. chantelle

chantelle Bekend lid

Aug 3, 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meis ! en idd er lopen me toch wat van die gekken rond joh

11. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ach wat naar en wat een #@$%&^# persoon om gewoon door te rijden. Toch niet te geloven.
    *dikke knuffel*
    (prachtige foto trouwens)

12. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Oh jakkes wat erg voor je!

Maar even ter 'verdediging' ik heb ooit over een kat gereden, sprong zo voor de auto en kon niet meer remmen. Ik voelde hiervan echt niks. Dus misschien heeft diegene wel niets gemerkt...

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vind het heel rot voor je. en niet netjes van degene die is doorgereden. maar aan de andere kant: poezen horen ook niet op straat te lopen vind ik. het zijn huisdieren. als je dit wilt voorkomen moet je ze voortaan in huis of in een afgesloten tuin houden.

ik zal wel het halve forum over me heen krijgen en vooral mensen met katten maar dit is mijn mening

14. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien heeft diegene het niet gemerkt?
    Ik weet ook niet of ik zou stoppen hoor.
    Maar sterkte met het verlies van je kat!
    Mooie foto!

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ohh jeetje, vreselijk! Sterkte, mooie foto trouwens.

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ahhh wat zielig.....
    Maar om eerlijk te zijn....ik denk ook niet dat ik zou stoppen...klinkt hard, maar ik ben een verschrikkelijk grote kattenliefhebber.....Ik weet niet of ik het aan zou kunnen als ik zo'n beestje dood zie liggen. Zie ze heel soms langs de weg liggen waar je 80 mag en dan krijg ik al de tranen in m'n ogen...:(

Sterkte!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhh wat erg voor jullie! En wat een schatje was het om te zien :(

Heel veel sterkte!

18. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

Jun 21, 2007
    808
    1
    18
    Wat vreselijk verdrietig, sterkte! wat een mooie foto, gelukkig dat je die nog hebt.
    Ik heb gelukkig nog helemaal nooit (maar mijn weten) een dier aangereden, maar ik vind toch wel het minste wat je kunt doen als je een kat hebt aangereden om de dierenambulance te bellen!!
    Je weet toch dat een kat zeer waarschijnlijk altijd een baasje heeft wat op hem wacht! dierenambulance nr kun je je desnoods mee laten doorverbinden met zo'n nummeropzoekservice zoals 1888. Ik heb het al meerdere malen gedaan nadat ik een kat op de weg zag liggen. Dierenambulance halen hem dan op en proberen een eigenaar te achterhalen via chip.Is die er niet dan vriezen ze de kat tot een bepaalde tijd in in de hoop dat een eigenaar zich nog meldt.

19. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

Jan 5, 2010
    257
    0
    0
    Tjee ik had wel wat reacties bedacht die niet eens zijn met mijn mening...maar dat m'n kat niet buiten mag lopen? Ik woon hier in een buitengebied.... ik vindt het alleen al zo onverantwoord meer dan 2 keer te hard te rijden. Er fietsen hier kinderen die naar school gaan rond die tijd. Er lopen mensen hun hond uit te laten en de buurman was net z'n paard naar de wei aan het brengen... en daar scheur je zo langs! dan ben je gewoon helemaal niet wijs. Als je op een weg rijdt waar je 80 mag moet je ook zeker niet stoppen. Levensgevaarlijk, maar je moet je hier een zeer slechte klinkerweg voorstellen, met aan de ene kant huizen, de andere kant een vaart. Al heeft hij het niet gevoeld, in mijn ogen blijft het een hufter....

20. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

Jan 5, 2010
    257
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve reacties verder.

Dierenambulance was niet nodig, het gebeurde hier recht voor de deur. normaal komt hij nooit aan de voortuin, aangezien we achter een grote speeltuin hebben van 2500m2.

Hij is aangereden op het stuk wat normaal als parkeerstrook dient... op de weg komt hij gewoon weg niet. Is hij veel te bang voor.

Share This Page