Luchthaven Lelystad, uitbreiden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roozjuh, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ze hebben t er al jaren over. Gaat Luchthaven Lelystad de 2e Schiphol worden? Knoop is nu doorgehakt en ze gaan in 2018 beginnen met de bouw.

Wat vinden jullie ervan? Ik als Lelystedeling vind het een horror. In 2028 verwachten ze dat er dikke boeings boven onze hoofden gaan vliegen...! Ja is pas over 14jaar maar kolere wat een herrie gaat dat worden.
    Voor die tijd komen er al kleinere passagier vliegtuigen van vakantie bestemmingen in eu. EasyJet en Ryanair bijv.

Vliegveld Lelystad moet Schiphol ontlasten | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    vind het niet zo erg persoonlijk, woon een half uur van lelystad dus zal er vast wat van gaan horen,

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#3 Saar22, 14 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2014
    Van mij hoeft het ook niet, we zouden dan onder de/een aanvliegroute komen te wonen. Zit niet te wachten op weet ik hoeveel vliegtuigen in het uur.
    Ik weet trouwens niet hoeveel herrie het geeft, maar we horen nu praktisch alleen maar vogeltjes.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ben nu dubbel zo blij dat ik niet meer in Almere woon en nog veel blijer dat wij niet dat huis in Lelystad gekocht hebben.

Ik zou dit echt beschouwen als overlast, het viel me laatst bij mijn schoonouders al op dat erveel mee vliegverkeer overheen komt.

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik woon nu in Almere, precies onder de route dat ze gaan dalen.
    Zie dagelijks rijen met vliegtuigen maar hoor ze nauwelijks, heb meer last van de drukke weg waar ik aan woon.
    Maar ja, nog een jaartje en dan ben ik ook weg hier.

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik woon zelf niet meer in lelystad, maar het idee staat mij echt niet aan, ik begrijp echt niet waarom ze uitgerekend lelystad kiezen om een soort 2e schiphol van te maken, ik vind het gewoon een onjuiste plek,

heb dan ook medelijden met de bewoners die straks met die herrie gaan leven, pfff lelystad veel te veel en krijgt te veel. sorry maar dat vind ik, ik ben echt blij dat ik daar weg ben gegaan 7 jaar geleden ondanks dat ik er geboren ben ;)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben dus niet de enige die het een slecht plan vind :p ene kant snap ik wel waarom, het is best centraal, handig voor mensen uit t noorden(friesland, groningen). en schiphol kan op een gegeven moment niet meer verder groeien omdat er gewoonweg geen ruimte voor is

als je in amstelveen ofzo gaat wonen dan wéét je dat je vliegtuigen gaat horen. maar nu hebben we hier gewoon geen keus. je gaat hoe dan ook herrie krijgen straks. ik wil niet weg hier, ben hier geboren. maar zit er nu toch echt serieus over na te denken om in de toekomst mijn home town te verlaten, geen zin in al die vliegtuigen. je kan dan gewoon niet meer normaal in je tuin zitten of een dikke boeing vliegt over je heen. en trust me, die krengen maken herrie. in vakantie's zit je dus continu weg te trillen want elke 90sec mag er een vliegtuig landen

mijn pa is samen met honderden anderen naar vergaderingen geweest en is er ook zwaar tegen. hij werkt notebene bij een grote vliegtuigmaatschappij maar hij ziet t echt niet zitten die herrie straks. hij woont precies bij een aanvlieg route

geen idee of de prijzen van huizen juist gaan dalen of stijgen

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mijn oma woont in Amsterdam en daar vliegen ook 100en vliegtuigen overheen elke dag, maar als ik er op visite ben heb ik er echt geen last van. En op den duur raak je eraan gewend ook.

Deel Deze Pagina