Mag je eigenlijk schuren... Wij willen namelijk buiten de kozijnen opnieuw gaan verven en ik was al druk bezig met schuren (had wel een doek voor mijn mond en neus gedaan). Maar is dit eigenlijk schadelijk voor de beeb? Verven/ schilderen doe ik niet, want ik weet dat dat wel slecht is.
Je zou kunnen zeggen van wel hihihi. Hoef je t niet meer te doen! Maar nee hoor, gewoon niet alle stof opzuigen .
verf op waterbasis is niet slecht heb ik begrepen, mits je goed ventileert (wat buiten wel goed moet komen ) wij gaan straks verhuizen en ik zal echt wel mee moeten verfen, anders komen we er met z'n 2 nooit doorheen in twee weken. maar ik doe dan de muurverf en de lakverf laat ik iemand anders doen
Das eigenlijk wel een goede tip! Mannetje heeft over 2 weekjes toch vakantie en we gaan niet weg, dus ook hij heeft er genoeg tijd voor!
Ik zou het gewoon doen hoor,als je een beetje oppast.... Ik heb ook geverfd ,het was wel verf op waterbasis. Maar ach als je op alles moet gaan letten dan zou je ook niet meer buiten tussen het verkeer kunnen lopen.