wie is er al geweest in het spoorweg museum is het leuk vraag me af welke opdrachten de kinderen moeten doen en of ze ook met de treintjes kunnen spelen wij gaan zaterdag
Wij zijn afgelopen zaterdag geweest. Er zijn 2 vierkanten waar met treintjes gespeeld kan worden en een hoge toren waar de treintjes af kunnen. Vond het er wel erg druk Mijn zoontje was nog te klein voor de opdrachten dus daar kan ik je niks over vertellen. Verder zijn we toch wel van half 11 tot half 4 'druk' geweest met alles bekijken en spelen! Wij zijn vanaf Utrecht centraal wezen lopen was heerlijk weer en prima te doen. Alvast heel veel plezier!
Wij waren ook afgelopen zaterdag, Deze week tot 12 augustus is het chuggington week. Normaal kan je niet met treintjes spelen, Er rijd wel een treintje rond buiten waar de kinderen dan in kan zitten en dan een rondje gaan maken duurd 3 min. De opdrachten van chuggington was erg leuk, niet al te moeilijk. Normale vragen/opdrachten is/zijn wel lastiger en is meer voor oudere kinderen. Wij gaan zo'n 3 keer per jaar hier heen
Wij zijn vandaag geweest vond t vreselijk. Het was zo druk dat je bij de dingen die de kinderen konden doen je wel een uur moest wachten!! Het was.koppen tellen je kon nergens bij, de speeltuin zat propvol, het treintje waar ze in konden moesten ze wel uur wachten de rij stond over het spoortje heen waar het treintje langs gaat. Het was echt niet leuk zo druk was. Hoeft niet elke dag zo te zijn, maar bereid je iniedergeval voor op lange wachtrijen en drukte da kan het je ook niet afvallen. Wij waren binnen een uur alweer buiten omdat het gewoon niet te doen was. Ben blij dat we niet de volle pond hoefde te betalen dankzij 2 gratis kaartjes want ik vond t echt zonde van t geld. Vorig jaar zijn mijn man met de jongens geweest en toen was het leuk, maar nu vonden de jongens het zelfs niet leuk. En dat zegt al heel wat!!!
afgelopen zaterdag geweest en was echt leuk!! Vind het ook een leuke museum! En drukte vond ik nogal meevallen dat voor een zaterdag
o leuk om te lezen! hoop dat het morgen meevalt met de drukte..zal wel even komen vertellen hier. wij gaan met zoontje van 3 en dochter van 5. ben benieuwd!
pffft...eens met troelala...wat een hectische bedoening zeg.. ik heb er hoofdpijn van! echt superdruk, zoon kwam onder de schrammen terug van even spelen met de treintjes (kind dat trein afgepakt had van m), chuggington vraagjes beantwoord, bij de winkel een zeer onvriendelijke dame die mijn dochter echt toeschreeuwde: aanpakken, nu toen ze t gratis tasje kreeg... echt jammer, we hebben er lang voor moeten reizen. er zitten wel dames die heel mooi kunnen schmincken! ik zal er niet gauw meer heengaan!
@juut: wij zijn naar railz miniworld geweest... Is vooral veel kijken maar er is ook superveel te zien. Niet zo druk.. En hartje Rotterdam (bij cs) dus evt kun je daarna nog even in de stad wat gaan eten/wandelen. Dan komt je dag ook wel vol en het is ook niet zo duur.