housewarming

Discussie in 'De lounge' gestart door Belindada, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Dames,

Ik houd een housewarming, feestje in onze nieuwe tuin.
    Eerst wilden we een bbq geven maar aangezien er 25 personen of meer komen, wordt het een dure aangelegenheid. Ik heb nu een bedrijf gevonden dat een snackschaal levert met o.a. kipkluifjes, balletjes e.d. Zitten er 140 in. Daarnaast nog 75 canapees gevuld met zalm, roomkaas, zalm, beenham, roombrie. En ik huur een soepketel en ga zelf soep maken en haal op die dag zelf turksbrood voor bij de soep met kruidenboter. Nu heeft iedereen een kom soep en daarbij dus 7 snacks en wat brood. Is dit voldoende denken jullie? Ik denk altijd dat ik te weinig heb maar achteraf volgens mij altijd over.

En ik wilde iets speciaal doen bij binnenkomst, een lekker drankje ofzo? Iemand tips??? En ik wilde tussendoor ook wat lekkere hapjes doen.... ideeën zijn welkom!

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

Weet je zeker dat je iedereen wil laten blijven eten?

het lijkt me voldoende inderdaad.

zelf maak ik bij veel visite altijd wraps, die kun je makkelijk maken snel klaar en lekker!

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik heb vorige week mn verjaardag gevierd en had gewoon als hapje een sate-tje op de bbq en lekkere wrap-hapjes met zalm, kipfilet en carpaccio... En had idd ook genoeg over!

Succes ermee!

Deel Deze Pagina