Chub rub shorts van snag tights. Zitten echt zalig. Heb er 1 besteld maar ga er meerdere bestellen. Ook de gewone pantys zitten super. https://euro.snagtights.com/collections/80-denier-opaque-chub-rub-shorts
Anni Rolfi broekjes van het Kruidvat! Echt fijn! Ik vraag mij wel af... blijven die kanten dingen wel zitten? Lijkt mij heel vervelend als ze afzakken steeds...
Bama silky comfort spray is een voetenspray, tegen blaren in nieuwe schoenen. Misschien bedoel je die? Qua broekjes ben ik fan van sloggi, geen extra broekje maar een dunne luchtige onderbroek met pijpjes. Niet heel charmant, maar altijd beter dan rode geïrriteerd benen.
Honingcreme of glijmiddel op siliconenbasis tussen je bovenbenen smeren. Nooit meer schuurplekken gehad, die ik vroeger wel had tot bloedens toe.
Er zit een soort antislip randje in, zelfs de meest goedkope zakken bij mij niet af! (Tenzij je ze veel te groot koopt natuurlijk )
Iets op je benen smeren lijkt me zo nattig Ik heb ook gewoon de korte leggings van Zeeman = uitvinding van de eeuw
Ja die heb ik ook. Erg dun en luchtig. Vind ze erg fijn. Ook iets minder charmant, maar kunt niet alles hebben.
Oeh bij mij zou dit echt gaan irriteren. Zit er vast ergens eentje niet helemaal op zijn plek waardoor er aan 1 kant alsnog een stukje huid tegen het kant aan schuurt. Of de huid komt door het kant heen.. mijn benen zijn idioot haha. Ik gebruik crème Vevina. Helpt wel iets. Maar als het echt warm is loop ik alleen maar in shorts of jumpsuits. Ik waag me er niet meer aan, no dresses for me..
Deze helpt ook goed tegen schurende bovenbenen. Die spray je erop, even laten drogen en plakt niet. Het is wel redelijk aan de prijs, geloof €12 per bus, maar ik gebruik er maar heel weinig van en het blijft de hele dag werkzaam.
Ik heb sinds kort ipv een korte legging een naadloos corrigerend broekje. Zit echt hemels, voelt als een 2e huid en zit niet warm. Bevalt me veel beter dan die korte leggings, daar zie je randen van zitten en vind ik toch te warm in de zomer. Deze heb ik nu. Wel duurder maar zit echt goddelijk.
Even een vraagje zweet je niet ontzettend met die broekjes lijkt me allemaal zo warm namelijk. En ik heb vooral aan de bovenkant dat het way schuurt dus dan lijkt zo lang me zo overbodig.
Kortere broekjes stropen bij mij altijd een beetje omhoog waardoor t alsnog schuurt. Of het zweet ligt een beetje aan t broekje. Net zoveel als ik een normale korte broek denk ik. Vind t in elk geval lekkerder voelen dan pijnlijke en zwetende benen