Heerlijk om een eindje met de kleine man te fietsen, maar de gordeltjes willen nog wel eens in zijn nekje schuren... Dat vind ik zo sneu. Nu heb ik al even gekeken op de site van Bobike en hiervoor bestaan er gordelpads -> http://www.bobike.nl/ce_pics/gordelpads_250_br.jpg Weet alleen iemand waar ik deze [of soortgelijk] kan kopen buiten de fietsenzaken om? Bij Halfords zag ik ze niet op de site staan... iemand een idee? Ik weet trouwens niet of ik deze topic juist plaats
Had ik inderdaad ook naar gekeken, alleen die hoesjes zitten aan de zijkant vastgenaaid en het gordeltje van het fietsstoeltje bestaat uit één deel. Ik krijg ze er dus helaas niet omheen Het was wel een mooie oplossing geweest
Heb je niet 2 kindersokjes ofzo waar je de tenen vanaf kunt knippen er er omheen schuift, werkt misschien ook wel.
Beschermen zal het vast doen, ook een leuk idee.... Alleen ook de sokjes zal ik niet zo om de gordeltjes kunnen krijgen zonder ze door te knippen... Gordeltjes bestaat uit 1 deel...
Ja zonde hè? Tja, of ik moet iets over het hoofd zien... maar volgens mij kunnen die gordeltjes niet los.
Om onze buggy zitten wel van die bescherm dingen die je er met klittenband af kan halen, met dank aan het klittenband heeft Jamila er al 1 kwijt gemaakt
Maar nu nog steeds de grote vraag... WAAR koop je ze dan? Nah ik denk dat ik mn creabea tik er maar voor uit de kast trek. Moet toch sowieso creatief gaan doen want wil n jurk maken voor dr verjaardag Nu nog tijd vinden om dit ook te doen...
Wij hebben ook de beschermers van de wandelwagen gebruikt, die hadden aan een zijkant klitteband. Of als je gaat fietsen een poloshirtje aantrekken bij je kind.
En als je de gordel gewoon wat losser doet dat ie niet in het nekje kan schuren, dat geen oplossing? Lijkt mij namelijk dat de gordeltjes echt langs het nekje moeten zitten om te kunnen schuren. Anders die speciale dingen kopen of anders die tip van het sokje en dan doorknippen en dan weer vastnaaien .
youame doe ze altijd om der middel ja ze haald der armpjes erdoor is niet echt de bedoeling maar als ze te strak zitten gild ze moord en brand en wil ze niet meer mee ik doe der nu vaak een tshirtje aan dat ik ze iets strakker kan doen of een bodywarmer
ja ik heb dat probleem ook en als ik ze losser doet dan gaat hij te veel naar voren hangen en dat vind ik ook niet echt super
je kan de gordel aan de achterkant van je fietsstoeltje toch los maken?? en anders kan de gordeltjes van je maxi cose toch ff aan de zijkant losmaken,en dan vast stikken op de gordels van je fietsstoeltje.
Bedankt voor de reacties... Ik ga nog eens kijken of de gordeltjes toch niet stiekem los kunnen. Ik heb namelijk ergens hier op forum gelezen dat je ze ook zou kunnen vervangen, dan moeten ze dus ook los kunnen
Het stoeltje eens bekeken, volgens mij moet het gordeltje los te krijgen zijn, maar om daar zomaar aan te gaan prutsen Helaas staat er niets in het boekje van Bobike... Ik zal eens bij de Hema kijken deze week en anders moet ik toch ook maar crea gaan doen In ieder geval bedankt voor het meedenken