Schurende fietsgordeltjes

Discussie in 'De lounge' gestart door baby blue, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Heerlijk om een eindje met de kleine man te fietsen, maar de gordeltjes willen nog wel eens in zijn nekje schuren... Dat vind ik zo sneu.

Nu heb ik al even gekeken op de site van Bobike en hiervoor bestaan er gordelpads -> http://www.bobike.nl/ce_pics/gordelpads_250_br.jpg

Weet alleen iemand waar ik deze [of soortgelijk] kan kopen buiten de fietsenzaken om? Bij Halfords zag ik ze niet op de site staan... iemand een idee?

Ik weet trouwens niet of ik deze topic juist plaats

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ze zitten toch ook op de maxicosie? pluk ze daarvanaf!:)
    groetjes

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Had ik inderdaad ook naar gekeken, alleen die hoesjes zitten aan de zijkant vastgenaaid en het gordeltje van het fietsstoeltje bestaat uit één deel. Ik krijg ze er dus helaas niet omheen :( Het was wel een mooie oplossing geweest :)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Heb je niet 2 kindersokjes ofzo waar je de tenen vanaf kunt knippen er er omheen schuift, werkt misschien ook wel.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Oh chips....daar gaat mijn ingenieuze plan....

6. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Beschermen zal het vast doen, ook een leuk idee.... Alleen ook de sokjes zal ik niet zo om de gordeltjes kunnen krijgen zonder ze door te knippen... Gordeltjes bestaat uit 1 deel...

7. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ja zonde hè? Tja, of ik moet iets over het hoofd zien... maar volgens mij kunnen die gordeltjes niet los.

8. Humphy

Humphy Niet meer actief

En zelf iets maken en erom naaien of er klittenband aan doen?

9. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Oh ja, dat zou zeker moeten lukken... Maarja, als ze voor een paar euro te koop zijn ;) :D

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ga ze dan maar snel kopen

11. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Om onze buggy zitten wel van die bescherm dingen die je er met klittenband af kan halen, met dank aan het klittenband heeft Jamila er al 1 kwijt gemaakt ;)

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Maar nu nog steeds de grote vraag... WAAR koop je ze dan? :p

Nah ik denk dat ik mn creabea tik er maar voor uit de kast trek. Moet toch sowieso creatief gaan doen want wil n jurk maken voor dr verjaardag :D
    Nu nog tijd vinden om dit ook te doen...

13. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wij hebben ook de beschermers van de wandelwagen gebruikt, die hadden aan een zijkant klitteband. Of als je gaat fietsen een poloshirtje aantrekken bij je kind.

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En als je de gordel gewoon wat losser doet dat ie niet in het nekje kan schuren, dat geen oplossing? Lijkt mij namelijk dat de gordeltjes echt langs het nekje moeten zitten om te kunnen schuren.

Anders die speciale dingen kopen of anders die tip van het sokje en dan doorknippen en dan weer vastnaaien ;).

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame doe ze altijd om der middel ja ze haald der armpjes erdoor
    is niet echt de bedoeling maar als ze te strak zitten gild ze moord en brand en wil ze niet meer mee
    ik doe der nu vaak een tshirtje aan dat ik ze iets strakker kan doen of een bodywarmer

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik heb dat probleem ook en als ik ze losser doet dan gaat hij te veel naar voren hangen en dat vind ik ook niet echt super

17. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    je kan de gordel aan de achterkant van je fietsstoeltje toch los maken??
    en anders kan de gordeltjes van je maxi cose toch ff aan de zijkant losmaken,en dan vast stikken op de gordels van je fietsstoeltje.

18. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    en anders kan je ook altijd nog een spuugdoekje,of slab ertussen doen.

19. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor de reacties... Ik ga nog eens kijken of de gordeltjes toch niet stiekem los kunnen. Ik heb namelijk ergens hier op forum gelezen dat je ze ook zou kunnen vervangen, dan moeten ze dus ook los kunnen :D

20. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Het stoeltje eens bekeken, volgens mij moet het gordeltje los te krijgen zijn, maar om daar zomaar aan te gaan prutsen ;) Helaas staat er niets in het boekje van Bobike...

Ik zal eens bij de Hema kijken deze week en anders moet ik toch ook maar crea gaan doen ;)

In ieder geval bedankt voor het meedenken :D

Deel Deze Pagina