keuken van ikea

Discussie in 'De lounge' gestart door julia6, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Over een week krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis :) Nu willen we bij de ikea een nieuwe keuken kopen, eerst maar eens met dat internet homeplanner programmatje in de weer. Wat zijn jullie ervaringen met dit programma en sowieso met Ikea keukens/inbouwapp.?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ikea keukens SUPER 7 jaar oud en nog niks op te zien. Pas moest er een keukenkastje met geweld uit gehaald worden i.v.b. verstopping en voor 30 euro een heel nieuw kastje (binnenkant)
    Toen wij hier kwamen wonen waren er alleen beneden kastjes nu ook een aantal boven kasten erbij en ook super tevreden over.

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    wij zijn ook super tevreden!!!! hebben de keuken nu bijna 3 jaar en alles werkt nog zoals dat moet, vaatwasser super, koelkast perfect en het gasfornhuis ook. Alleen wat ik jammer vind is dat de tekentjes daarop langzaam vervagen, maar ja weet inmiddels welke knop voor welke pit is haha

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

als het goed is zijn er meerdere topics, ff bij zoeken kijken.
    wij hebben m nu 1,5 jaar en zijn super blij:D
    en we waren volgens mij voor 2000 euroklaar.

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Inderdaad, er was pasgeleden ook een topic over. Maar dat programma is niet heel uitgebreid dus als je iets wil dat niet lijkt te kunnen, kan je het beste even advies vragen bij Ikea zelf, misschien dat het dus wel kan.

Verder tot heden weinig te klagen over onze Ikea keuken, maar hij staat ook pas 2,5 maand :)

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Super te vreden. Vind hem heel degelijk en hij ziet er heel duur uit (denkt ook altijd iedereen die hem ziet) maar voor 2000 euro was ik klaar. Terwijl ik bij een andere keukenzaak voor een soortgelijke keuken 15.000 euro kwijt zou zijn. Nou doei dan voel ik me eigen belazerd.

Je krijgt geloof ik ook iets van 15 jaar garantie op je keuken, dat wil ook wel wat zeggen.

Hij staat nu 2 jaar en ziet er nog steeds piek fijn uit.

Deel Deze Pagina