Als de oude schutting goed is en jij tevrede dan mogen ze mooi zelf betalen voor een nieuwe. Is de schutting oud, wankel en aan vervaging toe is samen gaan voor een nieuwe wel zo netjes. Echter zijn jullie tevrede met een basis schutting zou ik daarvoor bijleggen en willen hun luxe tja das dan jammer
Nou inderdaad, wat een onzinopmerking! Wij zijn toevallig dit weekend een nieuwe schutting aan het zetten met de buren, maar hebben wel overlegd over het budget. Ze zetten tussen ons en hun andere buren in 2 verschillende erfafscheidingen, die aan de andere kant wordt bijna 3 x zo duur. Ze doen maar, ik vind dit al mooi en luxe genoeg, meer geld ga ik er niet aan uitgeven.
Een beetje misplaatst? Die had wat mij betreft kunnen fluiten naar mijn geld. Zet die schutting maar op je eigen deel
Al had TS wel zelf miljoenen op de bankrekening staan, haar buren horen niet voor haar te bepalen of zij wel genoeg meebetaalt/wil betalen aan die schutting. Nav die walgelijke opmerking van je buurman had ik gelijk gezegd dat hij kon fluiten naar onze financiele medewerking, is ie belazerd zeg!:x
Wij hebben ook laatst onze tuin opgeknapt. Wij hadden aan 1 kant 3verschillende soorten schutting wat ook allemaal erg rot was en dacht het is mooier om 1 geheel te krijgen en het is dan handiger als de schutting geplaatst wordt voordat het bestraat wordt. Probleem was we hadden geen contact met de buren (geen ruzie maar gewoon enkel hoi zeggen en verder NUL) dat was even een stap maar toen ik vroeg of hij ook de schutting met de tijd wilde vervangen stemde hij in en hij wilde wel iets stevigs/duurzaams. Ik heb gekeken wat wij wilden en rekening houden met de duurzaamheidswens van de buurman. Wij kwamen uit op een mooie hout met beton schutting. Betonnenpalen en betonnen onderkant en dan hout ertussen (gaat dus niet rotten) gezien onze onhandigheid wilden wij hem laten plaatsen. Onze buurman vond onze keuze goed en vond het prima dat hij geplaatst werd. Ik verwachtte niet dat hij 50% zou betalen (hoopte dit wel) als hij niks had betaald was dat jammer, maar niet onoverkomelijk. Wij waren 500,- per huis kwijt voor 14 meter schutting inclusief plaatsen. Weet niet of dit voor beide haalbaar is en of jullie het mooi vinden maar Google anders eens: smits schuttingen. Ik vind het echt heel mooie schuttingen! Helemaal niks betalen geeft waarschijnlijk wel verstoorde verhoudingen?! + als je zelf ergens profijt aan heb is het misschien wel haalbaar om er een deel van het vakantiegeld voor uit te trekken oid. En dan bedoel ik uiteraard niet dat je dan 100,- per meter mee zou hoeven betalen.